Recensie Judy, Maarssen (vh Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 41054

Vaste klant
Supporter
114
06/05/24
210
10
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4097787-judy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanavond wilde ik weer iets afstrepen van mijn bucketlist namelijk sex met een Aziatische dame.

Eerst eens lekker rondgekeken op Kinky welke Aziatische dames beschikbaar zijn en vervolgens de selectie beperkt met een aantal criteria. Eerst contact gelegd met Miku in Almere, maar zij bleek al een afspraak gemaakt te hebben dus dat feest ging niet door. Vervolgens contact gelegd met Nana uit Amsterdam (Bijlmer), leuk contact maar haar looks spraken mij niet helemaal aan. Tot slot Cindy uit Amsterdam (Bos en Lommer) gevonden en contact mee gelegd via Whatsapp.

Contact met Cindy ging snel en efficiënt. Uit haar reactie in de app blijkt dat zij Judy heet, het zal wel. Zoals gezegd ontvangt ze in Bos en Lommer in een appartement, voldoende betaalde parkeergelegenheid in de buurt. Het appartement is heel erg netjes.

Als je op zoek bent naar een goed gesprek dan ben je hier aan het verkeerde adres, haar Engels is niet best. Ik probeerde een aantal dingen uit te leggen maar dat kwam niet helemaal over.

Uiteindelijk zijn we maar tot actie overgegaan en heeft ze mij eerst uitgebreid gemasseerd. Door de massage verdween de echte geilheid bij mij wel en is er uiteindelijk niets gekomen van tongzoenen en beffen, het orale liefdesspel vind ik heel belangrijk. Echter deze uitstekende massage en afsluitend waren echt super.

Tussendoor heeft ze mij nog heerlijk uitgebreid gepijpt. Dit doet ze wel lief en voorzichtig, bijzondere ervaring en vervolgens lekker geneukt.

Overall een prima ervaring mede door het uitstekende massage werk en de lekkere pijpbeurt.

Klein minpuntje dat ze tussendoor nog bezig was met contact via de app, hele teksten in haar taal werden ingesproken, ik kon er geen chocola van maken.

Gezien de afstand van 45 minuten tot mijn huis zie ik er weinig herhalingsgevaar in ondanks de uitstekende massage.

Vier sterren.

Nagekomen dienstmededeling.

De dame heb ik benaderd via de advertentie van Cindy op Kinky, Judy gebruikt dus (ook) het telefoonnummer van haar en het telefoonnummer in haar advertentie is dus anders. Allemaal lekker verwarrend 🫤

Volgens mij delen de dames een appartement omdat de spiegel op de foto van Cindy ook in het appartement van Judy aanwezig was https://www.kinky.nl/advertenties/3223770-cindy
 
Laatst bewerkt:
Geen één van de Chinese heeft de telefoon waarmee je communiceert.
Er is een booker en die dirigeert jouw naar de dame die op dat moment vrij is. Dit heb ik meerdere malen meegemaakt. Ik vraag vooraf of het de dame is waarmee ik ook wil afspreken. Zij weten ook als je eenmaal binnen bent en niet zomaar weer wegloopt. Ik heb ook Judy bezocht terwijl ik afgesproken had met een ander, ook in Bos en Lommer in een hoge studio`s flat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan