Voormalig lid 7877
Wandelaar
- 50
- 01/02/22
- 34
Cindy vandaag continu bezet
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa dat is de kamer van CindyZit ze pal naast Hailey? Met handboeien en bordje NL en SM?
Woensdag en donderdag overdag.Weet iemand wat de huidige werkdagen van Cindy zijn?
@Gefikst ik loop al een paar weken langs en geen Cindy op nummer 24 , haar vaste kamer op de woensdag en donderdag. Welke jammer nummer heeft ze nu dan?Hoe bedoel je? Ze is helemaal niet weg, ze heeft een ander raam
Waar in de Spuistraat zit ze? Ik was gisteren (donderdag) in de buurt maar ik heb haar niet gevonden.Ze zit in de Spuistraat
Ik weet niet meer welke dagen ik haar gezien heb. Ik ben jaren geleden, echt lang geleden 2 keer bij haar geweest. Ik was niet zo tevreden vandaar.
Volgens mij stond deze dame voorheen bekend als Haagse Ria. Heb haar eens bezocht, aangetrokken door het woud aan bordjes met (zogenaamde) mogelijkheden. Eenmaal binnen werd duidelijk dat ze behendiger was met het schrijven van de bordjes dan deze daadwerkelijk te uitvoer te brengen.Daar zie ik tegenwoordig alleen een oudere vrouw met een enorme pruik en met een stuk of 30 bordjes op het raam zitten. Dat is absoluut Cindy niet.
Babs zit er inderdaad nog steeds. Nooit bezocht, ze oefent geen aantrekkingskracht op me uit. Van de oude garde werken Eva, Angela uit voorheen de Bergstraat nog steeds. Nathali, de Spaanse werkte voor de Corona periode ook nog maar is volgens mij inmiddels verdwenen.Doel je op Ria uit de Korte Korsjespoortsteeg van voor pakweg 2007? Dus uit de tijd van Marjan, Nel, Shirley en Rotterdamse Remoon . Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze na zo'n lange afwezigheid weer zou zijn teruggekeerd. Daarentegen zag ik vorig jaar juni Babs wel terug in de ONS, maar die is niet zo lang afwezig geweest. Nu ben ik toch wel benieuwd wat er tegenwoordig nog meer aan gouwe ouwe dvp's aanwezig zijn...
Iemand haar gespot.Uit goede bron vernomen dat Cindy in maart 23 weer actief wordt op haar bekende adres; geen idee waarom zij er zo (te lang ) er tussen uit is...