Recensie Cinderella 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boud

Newbie
7
21/04/23
2
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cinderella-3/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent met deze jongedame afgesproken. Was niet makkelijk maar toch gelukt. Deelde ook gezichtsfoto vooraf.

Lichaam is zoals op foto's. Heel knap gezichtje. Mooi volle wat doorhangende borsten. Afgesproken voor buitenseks in een bos.

Samen met haar plekje uitgezocht. Ze tongzoent lekker en voluit. Laat zich overal betasten en strelen. Had er geen probleem mee volledig naakt te gaan, hoewel beetje nerveus over mogelijke pottenkijkers.

Pijpt met overgave en diep. Werd natuurlijk nat, maar beetje glijmiddel gebruikt ook. Ging dan op deken liggen op haar rug en liet zich heerlijk in missio nemen. Ze doet actief mee, en lijkt te genieten. Benen goed wijd, diep penetreren mogelijk. Zo ook condoom in haar volgespoten. Ze zei tussendoor dat ze het graag in haar mond krijgt en dat altijd mag, maar nog niet gedaan dus.

Fijne dame in omgang ook. Lang geprobeerd 2de keer af te spreken. Zou morgen moeten lukken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/cinderella-3/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
zaterdagmiddag nog een poging gedaan om te zien of ze nog leeft ( ja dat waren mijn woorden ) en ja hoor, niet lang erna kreeg ik antwoord terug.
Ze had het nogal druk en was een hectische dag, daarom dat ze mijn berichtje dagen ervoor niet gelezen had.
Anyway, onze chat was heerlijk en open, dat is een heel goed teken ( voor mij persoonlijk )
Dus heb ik maar een afspraakje met haar gemaakt voor zaterdagavond mee af te spreken.

Ze was een beetje vroeger dan voorzien, maar dat was geen enkel probleem ( had ze ook laten weten )

Toen ze aanbelde, ging ik naar beneden om haar te halen zodat we samen naar boven konden gaan.
Ik had nog geen gezichtsfoto van haar gezien, maar ik was vooral niet teleurgesteld, ze heeft een lief snoetje :love:
De gewone zaken gedaan toen ik haar binnenliet, drankje aangeboden enzo.
Ze vroeg zelf niet meteen achter het geld ( toch had ze het wel al zien liggen denk ik )
Ik kijk effe samen met haar naar een serie gezellig knuffelend in de zetel ( mijn manier voor op men gemak te komen )
Ze praatte erg vlotjes, op de goeie manier dan en tussendoor begon lichtjes de teasen met haar nagels en streelde ze op verschillende plaatsjes.
We begonnen zachtjes elkaar aan te raken en te zoenen ( soms ook met tong, geen icecream gelik )
Ze zet er zeker geen haast achter, want ze gaf het zelf aan tot ik er zelf voor klaar was.
Stilletjes aan verdwenen onze kleding van onze hete lichamen, boven naar onderen, piece by piece.
Pijpen dat deze meid kan, niet normaal... dat was niet gelogen van in haar profiel.
Toen haar topje volledig uitging, dacht ik effe in de hemel te zijn.... wat een knappe borsten en heerlijk om mee te spelen.
Ze bleef maar op en naar gaan ( ook met andere hand aan het aftrekken ) en ik kon niet van haar borsten blijven.... oepsie
Ik vroeg dan om haar effe te beffen, daar had ze geen probleem mee.
Toen had ze voorgesteld om effe een condoompje te nemen.
Ze had die effe uit haar tasje genomen, en begon ze maar terug verder te pijpen en lang kon ik het niet meer volhouden.
Ik had een keimooi zicht op haar kontje ook en dan maar lekker men laadje in haar mond gespoten.
Daarna nog effe geknuffeld in de zetel, het uurtje was jammer te snel voorbij gegaan.

Ik had er super enorm van genoten, ook al was er geen intiem sex bij te pas gekomen.
Deze dame heeft een heel hoog GFE gehalte!!

Bedankt voor de korte tijd die we samen hadden :love::love::love:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan