WHEM Cinderella

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

iemand die iets meer weet?
Hallo medewandelaars

Ik gebruik heb jammer genoeg negatieve ervaring met deze dame. Ik heb 2 keer een afspraak gemaakt met haar en 2 keer is ze niet komen opdagen. Bij de eerste keer zei ze dat er misverstand was. Ik zei ok dat lan wel es gebeuren. En bij de 2de keer antwoord ze gewoon niet meer. Ik weet niet wat haar bedoeling is hoor. Maar deze lijkt mij een zeer probleemgevallen te zijn. Volgens mij maakt ene gewoon afspraak en komt niet opdagen. Voor de kick mssn ik weet het niet. Maar jullie zijn gewaarschuwd. De kans zit er dik in da jullie ook zo behandeld worden.
 
Inderdaad fake profiel. Komt nooit opdagen en geeft gsm nummer op waar whatsapp berichten niet van worden gelezen. Heeft er blijkbaar plezier in om mannen te kakken te zetten. Misbruik doorgegeven aan Redlights website. Wacht op hun reactie of profiel gaat verwijderd worden...
 
Laatst bewerkt:
Recent met deze jongedame afgesproken. Was niet makkelijk maar toch gelukt. Deelde ook gezichtsfoto vooraf.

Lichaam is zoals op foto's. Heel knap gezichtje. Mooi volle wat doorhangende borsten. Afgesproken voor buitenseks in een bos.

Samen met haar plekje uitgezocht. Ze tongzoent lekker en voluit. Laat zich overal betasten en strelen. Had er geen probleem mee volledig naakt te gaan, hoewel beetje nerveus over mogelijke pottenkijkers.

Pijpt met overgave en diep. Werd natuurlijk nat, maar beetje glijmiddel gebruikt ook. Ging dan op deken liggen op haar rug en liet zich heerlijk in missio nemen. Ze doet goed mee en lijkt te genieten. Zo ook condoom in haar volgespoten.

Fijne dame in omgang ook. Lang geprobeerde 2de keer af te spreken. Zou morgen moeten lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan