jeroen3040
Stamgast
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9624755-sunny
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Sunny voor het eerst bezocht, afspraak maken ging vrij eenvoudig (spreek zelf vloeiend Portugees, waardoor het ijs snel gebroken was). Omdat ik zin had in een mulata en mijn ervaringen met Braziliaanse vrouwen tot heden zeer goed zijn zowel in Nederland, Brazilië en Portugal. Date was zeer goed te noemen, de dame ontving mij in zeer mooi lingerie met hoge hakken en na een lekkere zoen bij binnenkomst wist ik dat het een goede date zou worden. Sunny kan goed pijpen met speeksel en ook lekker diep en variërend, moest mijn best doen om niet te snel klaar te komen in haar lekkere mondje. Sunny heeft ook een lekkere grote clitoris die je lekker kan stimuleren met de tong. Na de lekkere pijpsessie heb ik haar verschillende standjes genomen met tussendoor ook een lekkere tz (ze had er denk ik zin in want normal doet ze geen tz). Uiteindelijk in doggy afgemaakt met zicht op die prachtige mulata booty terwijl die heen en weer ging over mijn witte pik. Ik ga deze dame zeker nog eens bezoeken als ik weer in de buurt ben.
Laatst bewerkt: