SimonSeelen
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Duits
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/9850500-christina
- Totale kosten (in euro)
- 80
Ik zag tot mijn verbazing weer nieuwe dames bij Yvonne. De billen van Christina trokken mijn aandacht, dus richting Kerkrade vertrokken. Christina is een mooie dame, lekker figuur, volle borsten, met inderdaad een heerlijke kont. Ze spreekt gebrekkig duits en engels maar ze is heel erg vriendelijk en probeert een gesprekje aan te knopen.
Over de date kan ik kort zijn, heerlijk! Ze pijpt lekker (met condoom), gebruikt haar handen lekker tijdens het pijpen. Haar kutje is mooi en ze vind het heerlijk om gelikt te worden. Je mag haar niet vingeren maar haar clit mag je flink verwennen. Ze is 1x lekker gekomen door mijn bef-kunsten. Ik ben heerlijk in haar klaar gekomen na een paar lekkere standjes. ik ga haar zeker nogmaals bezoeken.
Over de date kan ik kort zijn, heerlijk! Ze pijpt lekker (met condoom), gebruikt haar handen lekker tijdens het pijpen. Haar kutje is mooi en ze vind het heerlijk om gelikt te worden. Je mag haar niet vingeren maar haar clit mag je flink verwennen. Ze is 1x lekker gekomen door mijn bef-kunsten. Ik ben heerlijk in haar klaar gekomen na een paar lekkere standjes. ik ga haar zeker nogmaals bezoeken.