Recensie Christina hofje 23 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johann

Vaste klant
147
27/05/22
117
5
gisteren weer een in Leeuwarden geweest, redelijk aanbod, bijna alle kamers bezet. Christina is rond de 35, maar ziet er uitstekend uit, tweede keer met haar was minder dan de eerste keer. Na het klaarkomen kig ik nog graag een paar minuten na te genieten, maar moest nu direkt op staan en wassen. Ben ik niet gewend, maar komt misschien omdat ik haar nog niet zo vaak bezocht heb. Ik loop al heel wat jaartjes en sommige meisjes kom ik al jaren, en dan krijg je een soort vriendschap. Hoewel ze er lekker uit ziet en het wel goed was, isherhalingsgevaar klein

Nog meer mensen naast Johan die wel eens bij Christina zijn geweest? Wat zijn de ervaringen?

Ben er al een aantal keer langs gelopen, ze ziet er aantrekkelijk uit maar omdat er zo weinig over haar is geschreven nooit naar binnen gegaan. Ook op het andere forum is niks over haar te vinden helaas..

Nog meer mensen naast Johan die wel eens bij Christina zijn geweest? Wat zijn de ervaringen?

Ben er al een aantal keer langs gelopen, ze ziet er aantrekkelijk uit maar omdat er zo weinig over haar is geschreven nooit naar binnen gegaan. Ook op het andere forum is niks over haar te vinden helaas..
Ik ben een aantal keer bij Christina binnen geweest en dat was altijd prima. Toen werkte ze nog in het hofje, ze werkt nu in Esperanza. Ze is echt het proberen waard.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Christina is een lekkere milf, ziet er heerlijk uit met mooie rondingen. Type buurvrouw waar je op het schoolplein naar staat te gluren.

Seks is heerlijk, je kan haar in meerdere standjes goed nemen. Vaak zie je bij dvp's nog wel eens dat ze een moeilijke sekshouding aannemen zodat je niet goed kan penetreren. Bij Christina totaal niet het geval, ze spreid heerlijk haar benen.

Ze laat zich ook graag beffen en zit bij de prijs in. Haar kutje is lekker fris en kaal.

Pijpen is ok, gewoon standaard. Heb mindere maar ook betere gehad.

Ze is er nog een paar weekjes en gaat dan even terug naar huis voor Pasen.

Ze zit nu in kamer 3, Hofje.

Terug
Bovenaan Onderaan