Recensie Christina (Alb), Aken, Antoniusstrasse 13 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
350
05/01/23
452
29
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag even naar Aken geweest voor de lunch 😜. Een keuze maken viel niet mee. De dames beginnen steeds later zo lijkt het, en diverse toppertjes waren bezet. Maar plotseling ging het gordijn van Christina open toen ik daar net langs liep, en dat kwam me goed uit. Christina werkt al een half jaar in dit straatje, maar ik vermoedde dat ze uit Zuid Europa komt (ik hoorde haar Frans spreken met andere wandelaars), en daar ben ik geen fan van.

"Kom je EINDELIJK eens naar mij?", zei ze 😆. Gezien haar uiterlijk was dat er toch wel van gekomen, maar vandaag was het dan dus zover. Gelukkig komt Christina "gewoon" uit Albanië 👍. Ze is een mooi meisje van 25 jaar, natuurlijke schoonheid. Lange donkere haren, mooie natuurlijke borsten, lekker kontje 😍, mooi huidje met enkele bescheiden tattoos. 1.55m, 50kg., slank, "girl next door" type. Vriendelijk, en ze heeft dus een goed geheugen, want ze kende me al. Verder heeft ze een talenknobbel… 😁.

Pijpen was goed, met aandacht voor mijn klokkenspel. Niet te lang, maar ok. Toen kwam ze bovenop me zitten. Dit deed ze ook goed, maar wederom niet te lang, echter zonder gehaast over te komen. Toen doggy uiteraard, dit zag er echt heel mooi uit, prachtig kontje. Maar Junior was niet in topvorm vandaag, en dan helpt zo'n dik rood condoom ook niet echt. Niet erg, want ik was toch al benieuwd naar haar handjob. Ze ging op me zitten met haar billen naar mijn gezicht toe. Dit zag er echt heel mooi uit, en de handjob was goed.

Mooi en heel vriendelijk meisje, ik zal zeker terugkomen bij haar. Ze zit op #13, rechts van de deur.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan