Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs christal.er ook op maandagZe heet Christal.
Ga er dan eens heen man! Je vraagt al zoveel keer is die er maandag. Het blijft toch altijd geen 100% zekerheid, soms nemen ze een dagje vrij of zijn ziek of op vakantie. Deze dame heb ik vaak gezien, ook op maandag wel.Is christal.er ook op maandag
En schijnt een grote en een kleinere tiet te hebben wat wel heel exclusief overkomt dus lijkt me niet te missen deze dame.Tijd niet meer geweest daar maar zal eens gaan kijken weer. Is dus een blonde dame die eerst roze haar had. Nu weer blond dus.
Over die tieten gesproken, ik ben nooit als klant bij haar geweest maar als je buiten langsloopt valt het niet op dat de ene kleiner of groter is. Ze ziet er goed uit.En schijnt een grote en een kleinere tiet te hebben wat wel heel exclusief overkomt dus lijkt me niet te missen deze dame.
Ik weet het niet maar las het net , heb nog nooit zoiets gezien en zou voor niks wezen zo'n misstap van de dokter.Over die tieten gesproken, ik ben nooit als klant bij haar geweest maar als je buiten langsloopt valt het niet op dat de ene kleiner of groter is. Ze ziet er goed uit.
Is het niet eens bekend dat bij veel dames de ene met de andere borst verschillend kan zijn? Ook zonder operaties!Ik weet het niet maar las het net , heb nog nooit zoiets gezien en zou voor niks wezen zo'n misstap van de dokter.
Dan ben ik exclusief want heb in mijn hele leven nog nooit twee verschillende maaten tieten gezien op hetzelfde lichaam.Is het niet eens bekend dat bij veel dames de ene met de andere borst verschillend kan zijn? Ook zonder operaties!
je stelt alleen maar vragen man ongelooflijk ga gewoon heen drooggeiler.Ik moet vandaag voor werk in amsterdam zijn is deze dame er
Dan ben ik exclusief want heb in mijn hele leven nog nooit twee verschillende maaten tieten gezien op hetzelfde lichaam.
Oke , ik heb het nog nooit gezien maar het zal wel zo zijn.Borstasymmetrie (ongelijke borsten) | Ziekenhuis Oost-Limburg
Bij borstasymmetrie bestaat er een verschil tussen beide borsten, in grootte en/of in vorm. Sommigen zeggen: “Nature loves asymmetry in everything”. Er schuilt waarheid in deze woorden, want de meeste lichaamskenmerken die in paren voorkomen, zullen verschillend zijn; kijk maar naar de oren...www.zol.be
Ik vind het ook lastig in te schatten maar het viel echt op dat er verschil in zat. Of dat nou echt een cupmaat verschil is weet ik niet hoor maar ik gaf het als voorbeeld . Ze zien er in ieder geval fraai uit en zijn lekker zachtOver die tieten gesproken, ik ben nooit als klant bij haar geweest maar als je buiten langsloopt valt het niet op dat de ene kleiner of groter is. Ze ziet er goed uit.