Recensie Chrissy, Massagewereld, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Genghis Khan

Wandelaar
30
24/06/24
47
9
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/chrissy/?iid=22937
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er werd op dit forum al gevraagd naar Chrissy. Dus hiermee een recensie.

Chrissy in één lijn: Ongelooflijk penismassage. Meesteres van het erotiek. Koningin van het plagen.

Ik weet niet hoe oud ze is. Ze is zeker 35 jaar oud. Ze ziet er geweldig uit. Ze heeft een atletische lichaam met fake borsten. Zij en Stella zijn de twee dames van Massagewereld die dan ook bikini models hadden kunnen zijn in een ander level. Je merkt het ook op de fotos van de website.

Chrissy is van Bulgaarse afkomst, maar spreekt vlot Nederlands met een vleugje Hollandse accent. Ze woont dan ook in Nederland, en ik neem aan dat ze daar Nederlands heeft geleerd.

Bij Chrissy ben ik al meermaals langs geweest. Dus dit zal meer een algemeen recensie zijn dan een recensie over een specifiek gebeurtenis. Chrissy stelt je snel op gemak, babbelen kan ze goed. En dat is toch soms goed meegenomen, die conversatie en persoonlijkheid. Pas op, soms heeft ze wel sterke meningen, maar dat mag wel, zeker eens ze je al kent en er diepere gesprekken komen. Een bullshitter is ze niet.

Als vanaf het begin (onder de douche) is het plagen aangenaam. Ik zal niet zeggen dat ze de beste dame is voor het douchespel, dat zijn in mijn mening Velvet en Gina, maar goed is ze absoluut wel. Ik herinner mijn eerste keer met Chrissy nog, ze heeft zo'n geweldig lichaam, ik werd er heel snel geil van, al direct in de douche.

Massage is ook goed. Tja, met zo'n plekken moet je nooit een echte topmassage verwachten waar dat ze je spieren losmaken enz. Daar zijn ze er niet voor, maar Chrissy weet wel hoe ze een erotische massage moet geven. Al heel rap werd ik stijf. De eerste keer had ik dan ook een lingam massage gevraagd. Dat is eigenlijk dan ook een uitdaging van mijn kant, want ik kan wel snel klaarkomen. Het liefst dat ik soms wil is een dame dat met mijn jongeheer voor een heerlijk 25-40 minuten speelt, mij tot bijna het hoogtepunt brengt en dan weer omlaag en dan weer omhoog en dit een paar keer totdat de laatste keer ik wel erg hard klaarkomt.

Chrissy had dit heel snel door, ze voelde ook aan dat ik snel zou klaarkomen en ze stopte ook op tijd, wisselde af met een B2B massage en begon ze weer. En dit een paar keer tot ik effectief het hoogtepunt bereikte dat ik wou. Dus die eerste keer is Chrissy geslaagd.

De volgende keer begon ze eerst rustig met de massage terwijl ik op mijn buik lag. Na een poosje begon ze daar beneden te plagen. Wat doet ze dit geweldig, het was alsof ze mij nu uitdaagde om mijn heupen een beetje te verhogen zodat ze meer van mijn jongeheer kon plagen. Dit bleef verdergaan totdat mijn lichaam op eigen gevoel bijna rechtstond op mijn knieën terwijl ze mij van achteren heerlijk aan het plagen was.

Dit heeft ze bij meerdere massages al gedaan, mij zodanig geplaagd dat mijn lichaam van zichzelf begint te bewegen en zijn lot meer en meer in haar handen overgeeft. Het is op dat moment, eens ze de meester van mijn lichaam is geworden, dan ze mij vraagt om op mijn rug te gaan liggen. Dan begint er vaak een B2B massage, vaak kiest ze er ook voor om naast mij te gaan liggen en ofwel met haar been ofwel met haar hand mijn penis te rukken.

Uiteindelijk duurt het dan ook niet lang voor dat ik klaarkomt. Als ik inderdaad te snel klaarkomt volgt er wel een gezellige babbeltje. Dat is af en toe ook wel gezellig, die klik.

Ik heb meerdere favoriete dames bij de Massagewereld, elk met hun eigen sterkten. Chrissy is een van die favorieten en wat dat zij heel goed kan is echt aandacht hebben daar beneden en er een erotische vuurwerk van maken. Bij Chrissy heb ik al sommige van mijn krachtigste hoogtepunten gehad, waar het sperma toch wel elke kant en hoog uitvliegt. Enorm geilmakend wijfje.

Als ik ooit de nood voelt om gewoon heel hard klaar te komen na tientallen minuten van plagen dan ga ik naar Chrissy. Zij geeft volgens mij de beste penismassage bij Massagewereld. Een absoluut aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan