Iemand ervaring met deze goddelijke vrouw??
https://callchloe.be
https://callchloe.be
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk geef al mijn vaste dames respect zelf ben ik er nog niet bij geweest omwille van de negatieve recensies op hookers destijdsChloe is gewoon top
Geen goede service? Niks van gemerkt.
Denk ook dat het kwestie is van haar respect geven.
Dan krijg je zoiets omgekeerd dubbel en dwars terug.
Ik heb ze er nooit gezien terwijl ik vroeger (tussen pakweg 2012 en 2017) héél vaak in Gent kwam in de rosse buurt.Was zij niet werkzaam in de Belgradostraat achter de ramen een jaar of 4/5 geleden?
Dat werd op een ander (ter ziele gegaan) forum gezegd, ja.Was zij niet werkzaam in de Belgradostraat achter de ramen een jaar of 4/5 geleden?
Toen ik een vijftal (of meer) jaar geleden met een andere (nu gestopte) dame afgesproken had en in de kamer op haar wachtte, zag ik Chloe eens aankomen en over de parking naar de ingang stappen. Met de hautaine houding waarmee ze over de parking wandelde, wist ik al meteen : "Nee, dank u". Blijkbaar hoor je het ook eens van een ander (Ronny).[...] Neerbuigend en arrogant naar klanten [...] Misschien ga je ook wel zelf denken dat je een goudklompje bent en zo je interactie met de medemens bepalen.
In je eerdere post van 16u vraag je of ze ooit gewerkt heeft in de Belgradostraat ?Heb haar toen 1 maal bezocht in de belgradostraat, na 10 minuten duurde het al te lang voor haar en vertelde ze mij dat ik moest opschieten. Verder kan ik mij er niet veel meer van herinneren.
Ja omdat ik niet zeker was of het dezelfde dame was. Aan de reacties te zien na mijn vraag gaat het waarschijnlijk toch over dezelfde dame. Ze zat altijd beneden op 24A in de belgradostraat.In je eerdere post van 16u vraag je of ze ooit gewerkt heeft in de Belgradostraat ?
En rond 17u zeg je dat je ze er 1x bezocht hebt. Vreemder kerel jij.
Ik heb ze er in elk geval nooit gezien.
Fijn...dan kan jij me vast vertellen hoe ze er op dit moment uit ziet...als ik haar website bekijk ziet dat er geweldig uit...maar vraag me af hoe bewerkt de foto's zijn. Op sommige lijkt ze wel 15 jaar jonger dan op andere...In weekend wederom een heerlijke date gehad. Was als vanouds super.
Keurig op tijd, in de gevraagde kledij met een flesjeals verrassing voor mij. Dat is nou klasse!
Rudy is dan ook gloed nieuw op dit forum met voornamelijk, doch niet uitsluitend, reacties op Chloe haar thread....zeer betrouwbaar ahumZeer elegant
Heel fris en verzorgd
Zalig parfum
Borsten waarvan je gaat rillen
Ik vind haar een vrouw met pure klasse
En wat foto's betreft. Ik denk dat die high class vrouwen hun foto's allemaal ietwat laten retoucheren voor kleine oneffenheden in de huid etc
Ja das logisch he want voorheen schreef ik recensies op hookers maar die site is niet meerRudy is dan ook gloed nieuw op dit forum met voornamelijk, doch niet uitsluitend, reacties op Chloe haar thread....zeer betrouwbaar ahum
rudy ik denk dat jij de fotograaf was toen 5 jaar geleden?Pure onzin, de foto's zijn 4-5 jaar geleden gemaakt
En ze ziet er nog steeds zo geweldig uit