Vorige week heb ik mij een tripje naar Roeselare getrakteerd om Chloé te ontmoeten.
Ze stond al een tijdje op mijn radar en door haar looks waren mijn verwachtingen wel hoog gespannen.
Maar toen ik daar aankwam wist ze me toch nog te verrassen.
Chloé is gewoonweg verbluffend. Slank, perfect verzorgd, zachte gelaatstrekken en een blik die je meteen vastgrijpt. Haar uitstraling is elegant én uitdagend tegelijk, de ultieme combinatie. Ik wist meteen dat één uur nooit genoeg zou zijn.
Dus vroeg ik met een grijns of ze twee uur vrij had. Ze keek even verrast, bloosde lichtjes. Dat onschuldige moment maakte haar alleen maar aantrekkelijker. Er was meteen een klik. Vanaf dat punt had ik het gevoel dat ze volledig los kwam.
Er volgde een sensueel voorspel waarin ze me diep en nat verwende met een fenomenale blowjob (mc). Afwisselend ritme, tongspelingen en intens oogcontact.
Daarna was het tijd voor actie. We begonnen in klassieke missionaris. Haar benen om mijn middel, haar nagels over mijn rug, en zachte kreunen die me nog verder opdreven. Haar lichaam bewoog volledig mee met mijn ritme.
Daarna draaide ik haar om voor een stevige doggy. Perfect zicht, haar heupen duwend tegen me aan, rug licht hol, hoofd opzij zodat onze blikken kruisten. Pure overgave.
Dan was het tijd voor een pauze. Ik had een hapje en een drankje meegebracht en dat viel zeker in de smaak.
Tijdens het nuttigen ervan in bed begonnen we elkaar al weer lichtjes aan te raken en te bespelen. Ik zat dan ook al vrij snel met mijn hoofd tussen haar benen om haar uitgebreid oraal verwennen en haar lichaam te verkennen met mijn handen en vingers, op een manier die haar zichtbaar deed genieten
Daarna werd het nog interessanter. Dankzij haar lichte, soepele bouw kon ik experimenteren. Verschillende posities passeerden de revue die niet bij iedere vrouw mogelijk zijn. Ze genoot er zichtbaar van.
De twee uur met Chloé zijn voorbij gevlogen. Bloedmooi, intelligent en als de klik er is krijg je er echt veel van gedaan.