- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-blond-only-smswhatsapp.html
- Totale kosten (in euro)
- 170
Deze week langs geweest bij Chloe. Ze ziet er uit zoals op haar foto's en had een zwart lingerie setje aan.
Eens betaald, korte douche genomen. Hierna op bed gelegd en kwam ze even op me zitten om dan mijn lul in haar mond te nemen (zonder condoom).
Toen mijn soldaat op sterkte kwam, nam ze een condoom en kwam ze cowgirl erop zitten. Even cowgirl en dan doggy met een uitzicht op een spiegel, dus je zag haar goed terwijl je haar doggy neemt. Missio kussen en klaar gekomen.
Ervaring is beetje zoals beschreven bij onze Waalse collega's. Spreekt goed Engels, maar echt wel een mooie verschijning. Super GFE misschien niet, maar haar lichaam compenseert wel veel.
Eens betaald, korte douche genomen. Hierna op bed gelegd en kwam ze even op me zitten om dan mijn lul in haar mond te nemen (zonder condoom).
Toen mijn soldaat op sterkte kwam, nam ze een condoom en kwam ze cowgirl erop zitten. Even cowgirl en dan doggy met een uitzicht op een spiegel, dus je zag haar goed terwijl je haar doggy neemt. Missio kussen en klaar gekomen.
Ervaring is beetje zoals beschreven bij onze Waalse collega's. Spreekt goed Engels, maar echt wel een mooie verschijning. Super GFE misschien niet, maar haar lichaam compenseert wel veel.