link werkt niet !
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenlink werkt niet !
Zoals ik hierboven al zei, enkel als ze aanwezig is...link werkt niet !
Ja, staat ook vermeld hier:Klopt het dat ze nu ook onder het account "Bruna" reclame maakt?
Zelfde account, wel ander gsm nummer.
Bruna
Allee das tof, ook dat je er geen recensie over schreef.Iemand een idee waar ze is gebleven? Eind vorige jaar had ze kort een ander profiel en andere gsm nummer. Sindsdien ben in haar verloren. Spijtig want ik ging graag naar haar.
Is terug onlineIemand een idee waar ze is gebleven? Eind vorige jaar had ze kort een ander profiel en andere gsm nummer. Sindsdien ben in haar verloren. Spijtig want ik ging graag naar haar.
En link? Thanks a lot ;-)Is terug online
Denk één met zwart haar? Ni?Is ze dit niet?
![]()
Mel angel blond (NO CALLS! Only SMS or WHATSAPP)
Hello… Nice of you to read my profile. I offer unforgettable pleasures to generous and respectful gentlemen with impeccable hygienewww.redlights.be
Ja denk dat ookIk dacht dat het deze meid was
Nee, ze is blond.Ik dacht dat het deze meid was
Inderdaad. Héél zekerIs ze dit niet?
![]()
Hello… Nice of you to read my profile. I offer unforgettable pleasures to generous and respectful gentlemen with impeccable hygienewww.redlights.be
Heeft al verschillende namen gehad .Nee, ze is blond.
![]()
170 voor zo een mooie en goede service , valt 170 mee er zijn andere die durven 200 en meer vragen. En meeste mannen komen dan snel klaar, en ben je weg of zit je te praten over koetjes en kalfjes.....Heel aangenaam bezoek bij deze dame. Had rond 20h contact genomen met haar en had nog een plaats vrij rond 23h30. Ze heeft mij last minute bij genomen, want ze was de dag ervoor teruggekomen van haar reis naar haar thuisland. En hiermee scoorde ze toch al eerste goede punten.
Ze vraagt ook een foto voordat je mag komen. Gezien ze duurder is dan andere vrouwen, en toch heel duidelijk maakt wat wel en niet mag, had ik wel een veilig gevoel. Maar dat kan ook heel naïef van mij zijn.
tenslotte had ik gevraagd of ik haar mocht beffen, tong zoenen en of ze zwarte lingerie kon aandoen. Op de eerste twee vragen zei ze ja...op voorwaarde als ik er verzorgd uitzie. En de zwarte lingerie was evident zei ze! Weeral extra punten voor haar.
Afspraak ging door aan het tankstation aan de ring. Ze heeft me eerst aan de overzijde van de ring laten komen, om nadien het echte adres door te geven.
Zodra ik binnenkwam, was ik wel onder de indruk van haar schoonheid. Hoewel ik geen fan ben van fake borsten, vond ik haar voor de rest een mooie dame. Ze ziet er in het echt beter uit dan op de foto's. Weeral extra punten.
Het appartement zelf was modern en proper. Maar het was wel duidelijk dat hier ook andere DVP werken. In haar kamer zelf hebben we eerst het financiële geregeld en ondertussen gebabbeld.
Zodra het financiële gedeelte voorbij was begon ze mij direct op mijn gemak te stellen door mij te tong zoenen. In alle eerlijkheid, ze was echt mooi, waardoor ik toch zenuwen had. Maar ze heeft direct mijn kleren laten uitdoen en heerlijk zitten pijpen zonder condom.Ze heeft dan ook de ballen gemasseerd, lekker aan de schaft gezogen..., ik heb haar enkele keren moeten stoppen want anders was het een heel kort bezoek. Maar plots kreeg ze enkele bericht en binnen, waardoor ze wel naar haar gsm keek...weg sfeer...
Soit dat was haar opgevallen en we zijn direct overgegaan in missionaris positie. Was heerlijk...beetje gekreun...veel tong zoenen. Nadien heb ik haar nog mogen beffen. Ik had er veel plezier in...maar ik had niet het gevoel dat ze het top vond. Of mijn tong werk was niet super.
voor de grand finale wou ik dat ze mij zou rijden...maar ze was niet vergeten dat ik een ass man was...dus stelde ze doggy voor. En oh man...wat een zicht. Een beetje (vals) gekreun van haar, en haar kont goed tegen mij duwen.
Nadien hebben we 5 minuten gebabbeld, ik heb nog een douche mogen nemen en heb afscheid genomen.
Al bij al voor herhaling vatbaar. Ze is knap, houd rekening met je wensen, is duidelijk wat wel en niet mag. Het enige minder leuke was dat ze nog soms naar haar gsm keek. Maar voor de rest voor herhaling vatbaar.
Ik heb wel gezien dat haar profiel verdwenen is. Hopelijk niet voor lang, want zij is toch iemand voor de lange termijn.
Ja dat klopt wel. Ik denk dat ik al bij al 40 minuten heb mogen genieten, 5 minuten voor een douche, 15 minuten gebabbeld in totaal (voor en na). Maar zelf heeft ze toch niet de indruk gegeven om naar de klok te kijken. Tenzij ze op haar klok keek toen ze berichten kreeg170 voor zo een mooie en goede service , valt 170 mee er zijn andere die durven 200 en meer vragen. En meeste mannen komen dan snel klaar, en ben je weg of zit je te praten over koetjes en kalfjes.....