Recensie Chloe, Instituut Rene, Eke 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag de stap gezet en vol spanning binnen gewandeld bij Instituut Rene.
Een afspraak geboekt met Chloe voor 1 uur 30 minuten.
Vriendelijk ontvangst in huiselijke sfeer.
Onmiddellijk een veilig gevoel (zowel voor mij als klant als en voornamelijk voor de dames die er werken)
Iets te drinken aangeboden gekregen ondertussen ook betaald.
Na heel even gewacht te hebben kwam Chloe me halen.
Wat een mooie dame! Waaooow!
Onmiddellijk was het ijs gebroken, wat gebabbeld voor we ons naar de badkamer begaven.
Rustig de tijd genomen. Er zit echt geen haast achter.

Terug op de kamer.
Ze heeft me eerste gemasseerd alvorens verder te gaan.
Chloe is echt "my typ of girl". Top figuurtje, slank, mooie borsten, prachtige kont kortom, superverzorgd.
Daarboven op is Chloe een meisje van de wereld. Daarmee bedoel ik intelligent en vol levenservaring.

Kussen met Chloe is gewoonweg fantastisch. Met haar zachte lippen en tong wist ze gemakkelijk mijn gevoelige punten te vinden.
Ze heeft me geweldig gepijpt (pzc - 20€ extra niet meer dan normaal) .

Na het nodige knuffelen en vingeren/aftrekken ze op mij komen zitten het uitzicht en gevoel waren hemels.
Over gegaan naar doggy en (met haar toestemming uiteraard) klaargekomen op die prachtige billen van haar.
Nog gezellig nagepraat en haar bedankt voor deze unieke belevenis.

Chloe is een topper, ik heb enorm veel respect voor haar. Kortom ik heb genoten.
Voor mij was de seksuele actie eigenlijk minder belangrijk. De huidhonger en de intieme knuffel zoveel meer waard.

Chloe is echt the real GFE. Als dit is wat je zoekt en het uw type is (slank, jong speels en intelligent) ga ervoor!
I will return - absoluut!
Bedankt ook aan Instituut Rene voor de feilloze ontvangst waar veiligheid voor de meisjes op nummer 1 staat.

Onmiddellijk een veilig gevoel (zowel voor mij als klant als en voornamelijk voor de dames die er werken)
Onmiddellijk was het ijs gebroken, wat gebabbeld voor we ons naar de badkamer begaven.
Rustig de tijd genomen. Er zit echt geen haast achter.

Terug op de kamer.
Ze heeft me eerste gemasseerd alvorens verder te gaan.
Chloe is echt "my typ of girl". Top figuurtje, slank, mooie borsten, prachtige kont kortom, superverzorgd.
Daarboven op is Chloe een meisje van de wereld. Daarmee bedoel ik intelligent en vol levenservaring.

Kussen met Chloe is gewoonweg fantastisch. Met haar zachte lippen en tong wist ze gemakkelijk mijn gevoelige punten te vinden.
Ze heeft me geweldig gepijpt (pzc - 20€ extra niet meer dan normaal) .

Na het nodige knuffelen en vingeren/aftrekken ze op mij komen zitten het uitzicht en gevoel waren hemels.
Over gegaan naar doggy en (met haar toestemming uiteraard) klaargekomen op die prachtige billen van haar.
Nog gezellig nagepraat en haar bedankt voor deze unieke belevenis.

Chloe is een topper, ik heb enorm veel respect voor haar. Kortom ik heb genoten.
Voor mij was de seksuele actie eigenlijk minder belangrijk. De huidhonger en de intieme knuffel zoveel meer waard.

Chloe is echt the real GFE. Als dit is wat je zoekt en het uw type is (slank, jong speels en intelligent) ga ervoor!
I will return - absoluut!
Bedankt ook aan Instituut Rene voor de feilloze ontvangst waar veiligheid voor de meisjes op nummer 1 staat.
Ik geloof het helemaal ;-)

En daarmee heeft cyberfvg zijn eerste en enige review gepost !
Natuurlijk geloven we dat allemaal ! :)

Terug
Bovenaan Onderaan