klopt is veranderd van naam adverdeert maar af en toe ookEn het is nu Milla. Ad gerecycled.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenklopt is veranderd van naam adverdeert maar af en toe ookEn het is nu Milla. Ad gerecycled.
Ik ben twee maand geleden bij haar geweest knappe meid goede sex gehad, meerdere keren haar poesje gevuld zonder condoom.Wie is er recent nog bij "Milla" geweest met daarover nuttige info?
stoppen ik denk het niet. dat gerucht deed ook de ronde hier op de vroegere locatie , ze verhuist regelmatig van locatieZe zou zijn gestopt blijkbaar ! Vandaag was de verhuis en ze stopte daarna definitief
en waar? terug St Truiden?Ze zit momenteel in Spanje voor 2 of 3 maand, daarna komt ze terug naar België en date ze enkel bij vaste klanten
Weet ik zelf nog niet.en waar? terug St Truiden?
Nee nog geen nieuws dat ze terug begonnen isiemand nog nieuws over haar? terug begonnen of niet?
Is ermee gestopt en baat nu een b&b uit.niemand nog wat gehoord van haar?
B&B in Limburg?Is ermee gestopt en baat nu een b&b uit.
Waar ze laatst ontving is nu B&B, weet niet of zij die uitbaatB&B in Limburg?
Dat klopt ook. Ik heb haar nog gesproken.Een denkpiste is dat Ines de uitbaatster van de B&B op het laatste adres waar Chloé ontvangst deed, eingelijk Chloé is, want mij vertelde ze dat ze een b&b ging beginnen en daarom ging stoppen
als je ze nog eens tegen komt zeg haar dat ze hier gemist word en dat er vollof over haar diensten word gesprokenDat klopt ook. Ik heb haar nog gesproken.
KloptIs dit de Chloé die vroeger in Langdorp en later Rillaar ontving?
Welke B&B is dat??Waar ze laatst ontving is nu B&B, weet niet of zij die uitbaat