Recensie Chinese laura /Linda arnhem 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gek van lust

Newbie
6
03/11/21
8
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5400134-laura
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag bij op bezoek willen gaan bij de cineese Laura geweest. Op de foto,s een aantrekkelijk Chinees Dametje en afgesproken voor 1 uur. Bij ánkomst zag ze er toch heel anders uit. Gebeurt vallen helaas bij de Chinese damet dat dat profiel foto's een jaar op tien afwijken.
De advertentie waar ik op reageerde was https://www.kinky.nl/advertenties/5400134-laura
Bij binnenkomst toch extra nagevraagd is zij wel van de advertentie was. En zij bevestigde dit. De nood was hoog dus stemde ik in om door te gaan. Douche was bezet dus opfrissen kon niet. Liepen trouwens ook meerdere Duits sprekende mannen door het pand wat toch ook een naar gevoel geeft. Op verzoek de deur op slot laten doen. Ben toch wat voorzichtig.

Mocht op bed gaan liggen waarop ze begon de kleine man onbeschermd in de mond te nemen. Vind ik een beetje mwah met alle risico's maar go with the flow. Pijpen was heel oppervlakkig. Aftrekken veel te hard en gevoelloos. In de mond was lastig was de kleine jongen was te groot....
Toen wel een cd erom en een grote lading glijmiddel waardoor het gevoel helemaal weg is. Eerst mission maar merkte dat het zo gevoelloos was dat alles inzakte. In mocht nog een 2e positie in doggy. Hier flink mijn best doen, maar was gelukt.
Toen mocht ik op de buik liggen en zou ze me masseren. Na 5 minuten aaien was het klaar. Ging ze aankleden en stond ik met 20 milunitem buiten.
Wat een aanfluiting. En erger nog. Omdat ik bleef twijfelen over de echtheid van de dame nog even gekeken. Maar ik heb het bed niet met Laura gedeeld maar met Linda

Weet dan ook niet onder welke naam de recentie eigenlijk moet komen

Terug
Bovenaan Onderaan