- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vrijdagavond eens afgezakt naar Gent omdat ik teveel goesting had . Ik was sowieso gekomen om het meisje te bezoeken die ik eerder zondag had gezien maar omdat ik niet veel tijd had haar niet heb bezocht. Ze bleef maar in mijn hoofd rondspoken . Aangekomen in Gent was de bezetting in de schepenenvijverstraat vrij pover 4 tal dames waren aanwezig. Iris Rebecca, Emma en Leyla. Van het meisje waarvoor ik eigenlijk gekomen was was nog geen teken van leven. Dan maar mijn wandeling verder gezet in het glazen straatje waar er iets meer bezetting was maar ook niet om naar over huis te schrijven. Ook hier een 5 tal dames aanwezig, onder meer ook Stella. Dan in de vanderdoncktdoorgang was er wel een redelijke bevolking. 7 tal dames. Dan uiteindelijk opnieuw naar de schepenenvijverstraat gegaan en ik zag beweging in het raam van het meisje waarvoor ik gekomen was. Uiteindelijk deed ze de deur open maar het was voor een man die blijkbaar al afgesproken had met haar en ze vondt het precies wel jammer dat ze me moest teleurstellen. Ik vertelde haar aan de deur dat het geen probleem was en dat ik zou wachten tot ze gedaan had. Ok zei tot strakjes en we gaven elkaar een kus. De tijd die ik dan moest zien te overbruggen heb ik een praatje gedaan met de knappe Emma. Ze vroeg of ik geïnteresseerd was in haar en ik zei haar dat ik ze later nog eens zou bezoeken. Ik had mijn zinnen gezet op Chiara die me aan de deur haar naam had verteld. Een 45 min later was er eigenlijk beweging in haar venster en zag ik ze de klant buiten laten. Ze was geschrokken dat ik daar nog stond en ze lachte en vroeg of ik nog wou gaan. Ja hoor, natuurlijk zei ik haar. Eens ik binnen was legde ik mijn had op haar lekker kontje en ze nam mijn hand vast tot we binnen kwamen in de kamer. We stelden onszelf voor en ze zocht toenadering om me een kus te geven (dacht ik toch) de maar tot mijn grote verbazing zocht ze niet mijn wang maar wel mijn mond op. Jackpot dacht ik en ik had al het goede vermoeden dat ik eerder had bij haar nu ook bevestigd gezien. Ik voelde van in het begin een goede klik met haar en dat resulteerde meteen in een grote tongzoen en we flirten en speelden met elkaar alsof we in de prille liefde waren. Geef toe, dit is toch een droom om zoiets mee te maken aan de ramen? Ik dacht dat ik in een droom zat. Toen moest de droom uiteenspatten natuurlijk. Ze vroeg of ik kon afrekenen en ik vertelde haar dat ik de gewoonte had om altijd de eerste keer te betalen voor 50 euro. Ze vertelde me dat het 50 EUR was en 20 extra pijpen en 30 extra om likken aan de poes. Ai dacht ik en ik vroeg of ze me eventueel wou laten likken aan de poes in de prijs inbegrepen, ze twijfelde en stemde toe. Tongzoenen dacht ik zal ik wel mogen vergeten. Ze vertelde me dat ze me heel knappe en leuke jongen vond en dat ze me wel kon opeten. Toen dacht ik ze gaat me vragen om op het bed plaats te nemen, maar niets was minder waar en de droom ging opnieuw verder want ze kwam opnieuw naar me toe om te tongzoenen. We waren opnieuw vertrokken en nu voor een heel eindje deze keer want er moest niet meer worden afgerekend natuurlijk. We teasden elkaar en ze liet me vanalles toe haar prachtige haar vastnemen, haar oorlellen likken kussen in de nek, borsten likken, en tot slot naar beneden afgegleden en haar poesje beginnen vingeren en beffen. En graag dat ze het had haar beentjes wijd in de lucht en haar zilveren heels, want had de tijd nog niet gekregen om ze uit doen en zij gaf het tempo aan om haar poesje te likken.an man man wat een meisje is me dat , helemaal gek werd ik van haar en zij helemaal van mij. My pussy love you vertelde ze me hahaha. Ze vroeg daarna of ik haar wou neuken want dat ze graag nog eens wilde komen lol. Ze deed het condoom erond en ik op haar en full gas zijn we samen gekomen. Heel leuk en mooi meisje om een gezellige tijd mee te beleven. Achteraf zonder enige tijdsdruk nog liggen praten. Ik mocht op haar buik liggen met mijn hoofd en zo nog enige tijd liggen knevelen en praten met elkaar. Zeker ook drie kwartier binnen geweest. Ze is Congolese en ze heeft lang in Lille gewoont ze begint meestal rond 19 u of 20 u in de avond. Maandag of dinsdag wil ze vrijaf nemen. Gezien haar gemoedstoestand lachte ze. Oh ja, ze geeft me niet gepijpt maar het hoefde voor mij niet omdat ik aanvoelde dat ik rap mijn kruid in haar mondje ging leggen anders