- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/schattig-aziatisch-meisje-18.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Het is de dame vanop de foto's. Ontvangt in een proper huis in sint gillis (brussel).
Spreekt niet veel engels.
Als je van petite aziatische meiden houdt is dit een aanrader. Ze heeft zachte kleine borstjes, een mooie ronde kont (zeldzaam op chineesjes).
Ze heeft geile gelaatsuitdrukking en steekt haar tong half uit en kijkt je de hele tijd aan als je haar stevig neukt. Echt geil (persoonlijk)
Ik zou wel max 30min gaan want na een tijdje pompen leek ze er genoeg van te hebben.
Ze is nog een kleine week hier als ik het goed begrepen heb (vertaler op gsm)
Het circus heeft soms een meevaller
www.redlights.be
Spreekt niet veel engels.
Als je van petite aziatische meiden houdt is dit een aanrader. Ze heeft zachte kleine borstjes, een mooie ronde kont (zeldzaam op chineesjes).
Ze heeft geile gelaatsuitdrukking en steekt haar tong half uit en kijkt je de hele tijd aan als je haar stevig neukt. Echt geil (persoonlijk)
Ik zou wel max 30min gaan want na een tijdje pompen leek ze er genoeg van te hebben.
Ze is nog een kleine week hier als ik het goed begrepen heb (vertaler op gsm)
Het circus heeft soms een meevaller

schattig aziatisch meisje
Ik ben Yoyo, een Aziatisch meisje. Ik ben erg blij je te ontmoeten. Als je me leuk vindt, kun je naar me toe komen en de leuke tijd samen