• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Chiara (petite chineesje), Sint-Gillis 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SnooZe

Vaste klant
127
28/09/22
80
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/schattig-aziatisch-meisje-18.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het is de dame vanop de foto's. Ontvangt in een proper huis in sint gillis (brussel).
Spreekt niet veel engels.

Als je van petite aziatische meiden houdt is dit een aanrader. Ze heeft zachte kleine borstjes, een mooie ronde kont (zeldzaam op chineesjes).

Ze heeft geile gelaatsuitdrukking en steekt haar tong half uit en kijkt je de hele tijd aan als je haar stevig neukt. Echt geil (persoonlijk)

Ik zou wel max 30min gaan want na een tijdje pompen leek ze er genoeg van te hebben.

Ze is nog een kleine week hier als ik het goed begrepen heb (vertaler op gsm)

Het circus heeft soms een meevaller 😉

 
Het is de dame vanop de foto's. Ontvangt in een proper huis in sint gillis (brussel).
Spreekt niet veel engels.

Als je van petite aziatische meiden houdt is dit een aanrader. Ze heeft zachte kleine borstjes, een mooie ronde kont (zeldzaam op chineesjes).

Ze heeft geile gelaatsuitdrukking en steekt haar tong half uit en kijkt je de hele tijd aan als je haar stevig neukt. Echt geil (persoonlijk)

Ik zou wel max 30min gaan want na een tijdje pompen leek ze er genoeg van te hebben.

Ze is nog een kleine week hier als ik het goed begrepen heb (vertaler op gsm)

Het circus heeft soms een meevaller 😉

Een zeldzaamheid dan idd... Was haar poesje geschoren? En de buik? Aangezien deze 'types' nogal een mindere bouw/ 'velsophopingen ' hebben.. kan het niet beter omschrijven :D
 
Harig poesje maar kort getrimmed. (Perfect zo)
Haar buik is niet vet en geen overtollig vel. Ze heeft geen kinderen op de wereld gezet. (Ze is echt geen oudere dame, meer een studentje). Heeft wel een huidverkleuring / vlek maar niets om je zorgen over te maken.
 
Ze heeft/hebben wel reeds hun ad.aangepast want de link werkt nu al niet meer.Gelukkig eet ik liever chinees dan dat ik ene neuk.

Misschien geven de walkers wel te vaak aan tegenover een dvp, dat er een review site als GR bestaat.
En die staan nu niet bepaald te wachten op slecht nieuws.
Dan komen weer die trucjes boven die we wel kennen.
 
Ze heeft/hebben wel reeds hun ad.aangepast want de link werkt nu al niet meer.Gelukkig eet ik liever chinees dan dat ik ene neuk.

Misschien geven de walkers wel te vaak aan tegenover een dvp, dat er een review site als GR bestaat.
En die staan nu niet bepaald te wachten op slecht nieuws.
Dan komen weer die trucjes boven die we wel kennen.
de link werkt bij mij nog..
 
Het is de dame vanop de foto's. Ontvangt in een proper huis in sint gillis (brussel).
Spreekt niet veel engels.

Als je van petite aziatische meiden houdt is dit een aanrader. Ze heeft zachte kleine borstjes, een mooie ronde kont (zeldzaam op chineesjes).

Ze heeft geile gelaatsuitdrukking en steekt haar tong half uit en kijkt je de hele tijd aan als je haar stevig neukt. Echt geil (persoonlijk)

Ik zou wel max 30min gaan want na een tijdje pompen leek ze er genoeg van te hebben.

Ze is nog een kleine week hier als ik het goed begrepen heb (vertaler op gsm)

Het circus heeft soms een meevaller 😉

Heeft ze een strak poesje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan