WHEM Cheyenne - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zelfde dame denk ik. @WTF , kan je dit confirmen?

Dit is DE bbl vorm en ben jij geweest? Ik wel namelijk Ze kleedt niet graag helemaal uit maar het wordt duidelijk waarom. Snee door de voorkant buik strak getrokken ook de drastische kleur verschil na de snee en achter stuk of 6 gaten.
Iedereen Zelf weten maar in levende lijf is het allemaal niet zo sprankelend

Hey jij zegt het! of je bent niet geweest of je kent het verschil niet maar deze fotos liegen niet en mijn ogen ook niet
Overigens ook apart van de gestolen foto's van
http://www.rebeccaremington.com/gallery.html
Op haar kinky

Ik ben nieuw en ik snap het gewoon even niet. Is ze nou een echt persoon of niet want deze dame zit in New York

Whahhaa even over deze persoon hierboven "Keesmeesie" vanaf het allereerste bericht al vragen over mij check de berichten geschiedenis van deze persoon🤣! Eerste bericht ging al over mij, en stelt zelfs vragen over mijn prijzen. Even snel een nep recensie gemaakt paar dagen geleden na maanden lid. Dit is namelijk een vrouw (andere sekswerker) die erachter zit, helemaal geen klant en ik weet ook precies wie het is. Gelukkig genoeg klanten op het forum die echt (meerdere keren) zijn langs geweest en een betrouwbare berichten geschiedenis hebben😊
Deze dame is echt. Heb er al iets van 3 keer bezocht. Alleen de eerste twee foto's zijn niet van haar. De rest wel. Haar bil is 1 van de lekkerste
Hahaha is een vrouw die erachter zit. Ze doet zelfs moeite om op dit forum neppe dingen te schrijven omdat haar neppe kinky recensies steeds worden verwijderd ! 🤣 helaas genoeg echte klanten die wel zijn geweest zoals jij. Ik kleedt mij niet graag uit zegt ze… bullshit alle kleding gaat uit🤣, en ze tovert ook nog gaten in m'n lichaam. Ik heb inderdaad geen bbl, waarvan je overigens al helemaal geen snee op je buik krijgt, mijn kont is natuurlijk echte klanten weten (en voelen) het

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan