Recensie Cherry, Den Haag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
26/08/24
6
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9041362-cherry
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Uit voorzorg geboekt voor 30 minuten en ik kon direct terecht. Ontvangstplek is een drama. Geen douche, alleen doekjes. Meid is klein van stuk en heeft een mooi figuur. Na betaling aangegeven dat ik aan het proeven was. Als het me zou bevallen kom ik terug voor een lange sessie. Pijpen was letterlijk 3 keer op en neer. Condoom erom en na een flinke kwak gel missionaris, maar ze vond het pijn doen. Ze bood doggy aan en weer een flinke kwak gel erop. Na 3 stoten zei ze dat ik klaar moest komen. Ik heb maar flink doorgestoten en ben nog wel klaargekomen. Totaal 15 minuten binnen geweest... Er zullen mensen zijn die het zielig vinden voor dit soort dames, maar ik ben er klaar mee. Als je pijn hebt dan neem je een paar dagen rust in plaats van door te gaan en klanten in de maling te nemen. Het enige positieve aan dit bezoek is dat ik gelukkig maar een half uur had geboekt en de financiële schade niet zo groot was. Kortom, zonde van je geld. En een schande voor de Latina's, want normaal gesproken krijg je waar voor je geld bij dames uit Colombia.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9041362-cherry
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Weer een deceptie rijker.
Afgesproken voor PZC + CIM + TZ, quicky voor 100 eurootjes.
De booker vond het blijkbaar niet nodig om mij te vertellen dat de 'echte' Cherry niet bereikbaar was en zo kwam ik bij een compleet andere dame uit. En met compleet ander bedoel ik ook echt op ALLE fronten!
Gezien de nood hoog was toch maar naar binnen, niet echt mijn type, veel te vol, maar ze lachte lief en had een redelijk mooi gezichtje.
Na een snel wasje klaar voor PZC op bed.
Hoppa, condoom erom...
Ik doe geen PZC. Dat had je met mijn booker afgesproken maar niet met mij. Lekker dan.
O ja, en de 20 minuten waren natuurlijk ook echt maar MAXIMAAL 15 minuten.
Ik werd echt wel een beetje boos, want dit was er toch echt niet afgesproken.
Nog meer teleurstellingen later stond ik vrij snel weer buiten, geen PZC, geen CIM en geen TZ.
Met moeite nog het CD volgeduwd, voor dat ik goed en wel klaar was trok mevrouw hem er uit en kreeg ik een doekje in de hand. Klaar.
Ome Sjaak was weer goed gefopt...

Daarna de booker nog even gemeld dat ik flink teleurgesteld was, want andere dame en GEEN services geleverd die afgesproken waren. Kreeg doodleuk de vraag, welke services dan? Meteen geblockt. Nooit meer terug!

Heren, vermijd deze voor je eigen bestwil!
 
Terug
Bovenaan Onderaan