WHEM Cheery, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

OIHLV

Meubelstuk
Forumpionier
4.459
30/06/21
4.392
50
WHEM Cheery 🤩

British Hello GIF by IFC

Ok...nou cup B zie ik niet maar ze zal het zelf het beste weten.

Want 100% Japans had ik ook niet bedacht, maar afgaand op een video die ik kreeg zie je dat idd wel terug.

Maar heb je meer gedaan dan gepraat? 🤪

Ben zeer benieuwd, op de videootjes die ik kreeg, zag ze er uitermate goed uit 👌

Laatst bewerkt:
Beetje raar en vaag allemaal. Denk dat er een bookertje tussen zit en die heel snel het adres naar je stuurt. Verhuist ook elke dag schijnbaar. Na lang zoeken vannacht eindelijk een parkeerplek in het centrum gevonden en haar geappt dat ik vlakbij was (doe dit altijd ivm discretie en dat ik niet buiten hoef te wachten en te koukleumen). Moest ik livelocatie sturen zegt ze dat ik niet in de straat ben. Vervolgens geen enkele reactie meer ondanks dat ik me welwillend opstelde om alsnog bij haar te komen. Gelukkig was ik al in de buurt dus heb niet heel veel moeite voor hoeven doen maar toch opletten want je kan zo voor niks komen.

Ze hebben lak aan de tijd van de klant en boeken gewoon afspraken met iedereen. Als 3 mensen op 12 uur een afspraak willen maken, doen ze dat gewoon en de eerste persoon die er is kan dan naar binnen. De 2 andere hebben dan pech.

Dit doen ze omdat sommige klanten niet op komen dagen en zo veel mogelijk mensen af te werken.

En wat nou als ze alledrie tegelijk komen? 😂
maar afgaand op een video die ik kreeg zie je dat idd wel terug.

Ben zeer benieuwd, op de videootjes die ik kreeg, zag ze er uitermate goed uit 👌
Waarom heb jij eigenlijk geen afspraak gemaakt nadat je contact met haar had? En hoe heb je contact gekregen, via WhatsApp? Want bij mij blijft het appje hangen op één vinkje (verzonden, niet ontvangen). Terwijl ze vandaag wel de hele dag beschikbaar zou zijn volgens de advertentie.

Goede beslissing! (y) Na zo een deceptie is omkeren en weglopen de enige adequate oplossing. Niet zo lang geleden had ik een vergelijkbare ervaring met Sasha. Nadat bleek dat de advertentie niet klopte had gelijk rechtsomkeer gemaakt. Daarnaast had ik op kinky.nl een slechte review achtergelaten met de waarschuwing dat de foto's niet klopten. Helaas zijn toen de reviews snel uitgezet en doet Mihold B.V. hier verder weinig aan. Een onnodige verspilling van tijd en energie. :mad:

Terug
Bovenaan Onderaan