WHEM Charlotte & Tamira l'amazonia Loppem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dorisday

Stamgast
Forumpionier
567
06/07/21
277
13
Iemand ervaring met Charlotte (22j) ? Werkt vanaf morgen in l'Amazonia Loppem. Ziet er voortgaande op de foto's goed uit. Weet niet waar ze voorheen werkte. Weet iemand waar Tamira (tot voor kort werkzaam in L'amazonia en voorheen ook in Emmanuels Angels) nu eventueel werkzaam is ?
Met Dank Dorisday
 
laatste keer dat ik bij tamira ging in Waasmunster zei ze dat maar 3 weken meer bleef en dan trg naar Madrid ging.….maar enkele weken later zat ze in Loppem.
misschien dat ze nu effectief in Madrid zit ?
 
Ik wil niet moeilijk doen, maar zo'n vragen horen eigenlijk thuis in het algemene topic, zie hier: https://www.girlsreview.nl/threads/oost-en-west-vlaanderen-het-privé-clubhuis.917/
Goed dat je mij daar attent op maakt diewanderer. Het is voor mij nog even wennen aan die nieuwe maar fantastische site. Ik ben een computerleek maar zal mijn best doen om alles te schrijven waar het hoort te staan. Geef gerust feedback als ik iets fout doe. Geen probleem, kan tegen een stootje, integendeel hou zelfs van een stootje?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan