Recensie Charlotte "new here", Antwerpen 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fckmemoney

Newbie
15
05/12/24
12
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/charlotte-new-here-100-real-no-rush.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Haar profieltje sprak me aan, dan vooral de filmpjes, dus erop gewaagd.
Vind ze in persoon toch stuk minder aantrekkelijk, maar zeker niet lelijk. Klein, heel slank en alles wat ertoe doet zag er goed uit.

Zit op zelfde adres als 2 andere meisjes, wat niet zo leuk is om door de living te wandelen terwijl ene in de zetel zit en de andere staat te koken (die laatste had ik nog maar enkele dagen ervoor bezocht, dus tja).

Komt in begin heel open en vriendelijk over. Maakte beetje small talk en deed niet moeilijk over dat ik haar wou uitkleden en al overal aanzat.
Goed begin, dus dan maar begonnen met 69. Eens we aan de seks begonnen duurde het niet lang voor ze me begon op te jagen en vroeg om zo vlug mogelijk te komen helaas. Hielp de stemming niet en eens gekomen probeert ze je zo vlug mogelijk uit haar te halen.
Nadien komt er ook geen woord meer uit. Gewoon me tijd gegeven om aan te kleden en terug buitengezet.
Jammer want doet ook trio met haar vriendinnen en als ze niet zo afstandelijk waren had ik er toch eens over nagedacht.

Terug
Bovenaan Onderaan