Wow, wat een lekkere, lekkere slet, en dat is positief bedoeld, wat een beleving.
Charlotte, 32 jaar, blond, lekker!
Op haar RL profiel zie je geen gezicht maar maak je geen zorgen, ze is mooi, ze heeft iets Aziatisch vind ik. Komt uit Spanje. De foto's op RL zijn de hare.
Lekker smal lijf, niet te groot met stevige (geen echte) borsten. Ze ziet er echt uit als een hoertje met haar sexy lingerie en je ziet ook dat ze geniet van deze rol, heerlijk!
Gisteren geboekt voor een half uurtje.
Bij aankomst moest ik me helemaal uitkleden, ze pakte mijn jongeheer vast en als een braaf hondje moest ik haar volgen naar de badkamer
.
Na een wasje terug naar de kamer. Ze kleedde zich uit, netkousen en jarretels bleven aan.
Ze begon me lekker te pijpen met veel spuw, heerlijk. Ze gaat ook lekker diep en weet echt wel wat ze aan het doen is. Balletjes kregen ook de nodige aandacht, die zoog ze naar binnen.
Met haar heerlijke kont kwam ze nadien op mijn gezicht zitten en duwde ze haar kutje en kontje stevig tegen mijn gezicht.
Ik mocht haar vingeren, zowel in haar kutje als in haar strakke kontje.
Dan terug een sessietje pijpen met een prostaatmassage! Vanaf dan weet ik het zeker, dju, ik had een uur moeten nemen.
Upgrade gevraagd maar dat ging helaas niet... andere afspraak!
Omdat de tijd bijna op was en ik ze echt wel wilde neuken toch nog drie snelle standjes gedaan.
Op zijn hondjes trok ze haar billen ver voor me open, wat een mooi zicht, lang heb ik het niet volgehouden.
Heb een heerlijk half uurtje gehad (iets langer zelfs), met lekkere vuile sex en dirty talk zoals ik haar gevraagd had. Toch had het ook een bepaald" GFE, en hoewel tongzoenen niet inbegrepen was kreeg ik van haar toch geile kussen met tong. De afspraak was dat ik mijn tong niet ging gebruiken. Heb ik me mooi aan gehouden. Ze is echt wel lief.
Van de deze heb ik slecht geslapen
, ik hoop ze ooit nog een keer te ontmoeten maar dan voor een uurtje.
Heb nadien nog even met haar gesproken, ze vindt de job leuk en wil dat mannen tevreden zijn.
Ze blijft niet lang in Tremelo (ze gaat naar Lebbeke vertelde ze me).
Momenteel staat haar profiel al niet actief meer, van zodra ik ze terug kan vinden vul ik het aan!