Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerente prijzig voor mijNog geen echte ervaringen dus? Niemand?
Die heeft nie veel te doen zit ganse dag op chat van R.L. tegen iedere man te zagen die haar aanspreektDie zoekt een geldmachine, geen personeel.
1 uur prive € 350 en daar komt de eerste keer € 100 bovenop voor het adres. En uiteraard de extra's.
Ik zou ook zagen als de ATM geen geld uitgeeft wanneer ik daar behoefte aan hebDie heeft nie veel te doen zit ganse dag op chat van R.L. tegen iedere man te zagen die haar aanspreekt
Die zoekt een geldmachine, geen personeel.
1 uur prive € 350 en daar komt de eerste keer € 100 bovenop voor het adres. En uiteraard de extra's.
De cadeulijst niet perse, er zijn oprecht mannen die dit geil vinden. Is een vorm van bdsm rollenspel.Niet alleen verborgen kosten, ook haar cadeaulijstje, de webshop etc. Geldklopperij.
Ik zorg meestal voor dingen op mijn lijst als lingerie, hakken, bdsm spullen, sextoys, pedicure voor voeten (voor de feetlovers) etc. Iets waarmee ik in mijn vak wat aan heb, dan hebben meer mensen er plezier van.Okee,
Ik hoor dan bij diegenen die daar helemaal niet over nadenken en dus ook niet doen. Noem me maar een man of lompzak.
Doen die klanten dat meteen de eerste keer of bij een later terugkerend bezoek?
Stom, maar als ik naar de bakker ga voor een taart, neem ik geen cadeautje mee, maar ik ga er van uit dat hij/zij toch zijn best doet.