Whoopwhoop
Wandelaar
- 95
- 26/07/22
- 9
Ja ze heeft er wel meerdere vgm.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerengeen ervaring ermee dus, wordt namelijk naar ervaring gevraagd en niet naar wat degene die het aanbied jou verteld. maar goed kennelijk gaat het om onzekere mensen... en die zouden dan geholpen worden, zoiets... grappig is het niet toch?Ja ik heb er weleens naar gevraagd laatst toen ik bij haar was. Hoe ik zo'n 'sexles' voor me moest zien. In de schoolbanken en huiswerk maken? Hahaha.
Wat zij zei is dat ze het voornamelijk wat laagdrempeliger wilde maken voor mannen die ergens onzeker over zijn mbt de daad, lengte, klaarkomen etc.
Nou ben ik zelf nergens onzeker over maar opzich vind ik het wel een grappig concept
Voorige week voor de tweede keer naar charelle geweest (laatste keer was bijna 2 jaren geleden)een leuke jong dame in de 30 .Was een leuk ervaring grote stevig jong vrouw metvolle borst . eerst een leuk praatje dan alle 2naakt op bed mijn stijve lul gelijk gepijpt was heelijk charelle is een pro ze pijpt zoals niemand ,lekker zoenen dan vingeren dan heb ik haar heerlijk zacht kutje gelikt ze kwam snel klaar ze vond het heerlijk ik ook !daarna lekker binnen haar poesje klaargekome
Leuk dame ga zeker terrug
Het is altijd met condoom, pijpen kan zonder.Bedoel je zonder condoom? Wil al tijdje langsgaan maar komt er elke keer niet van. Dit zou wel een afknapper zijn.