Gisteren mijn tweede bezoek gebracht aan Chantals Tantra studio in Ahaus.
Ook deze keer gekozen voor een Dominanz, Dominante dames blijft toch wel mijn ding.
Wederom gekozen voor Sandra, een mooie slanke dame van begin 30 schat ik,
erg fijne Dominante uitstraling.
Bij binnenkomst stond Chantal mij al op te wachten (haar had ik de vorige keer gemist),
en aangezien zij op de hoogte is van mijn onderdanigheid en liefde voor kuisheidsgordel,
liet ze al meteen haar Dominante karakter doorschemeren.
Chantal bracht me naar de kamer, een nadere kamer dan vorige bezoek,
maar net als de andere kamer was ook deze tiptop in orde, lekker ruim van opzet en een prettige warme douche.
Chantal bood me iets drinken aan, en toen ze terugkwam sommeerde ze om mijn broek te laten zakken,
zodat ze mijn kuisheidsgordel (CB6000) eens wat nader kon bekijken.
Nadat de kuisheidsgordel goed was geïnspireerd, vroeg Chantal mij wie het beheer had over de gordel.
Ik gaf aan een sleutelhoudster te hebben, en dat ik alleen beschikte over een noodsleutel, welke was "gesealed".
Bij het tonen van deze noodsleutel, kwam de Dominante dame in Chantal naar boven,
en pakte ze de sleutel af, mij in het ongewis latende wat er verder met de sleutel zou gebeuren.
Nadat ze het bezit over de sleutel had overgenomen, verliet Chantal de ruimte en niet veel later verscheen daar Sandra.
Net zo mooi als bij m'n vorige bezoek, en wederom gehuld in een nauwsluitend outfit, prachtig.
De daaropvolgende sessie was een fijne mengelmoes van massage en Dominantie,
waarbij Sandra nog precies wist wat ik wel prettig vond, en hoe ze me kon laten schreeuwen.
Al met al weer een erg fijn bezoek, en wederom zeker voor herhaling vatbaar.
Misschien volgende keer een sessie met Chantal zelf?
Wie weet, verandering van spijs doet tenslotte eten, al voelt het dan wel een beetje als "verraad" naar Sandra.