Hallo allemaal,
Achter mijn PC zit ik met een grote glimlach dit bericht te maken. Ik kom net weer terug van Chantal van Redez Vous Prive (RVP) in Made. Een afgelegen in de polder privé-huis met p-plaats, waar je redelijk anoniem naar toe kunt gaan. Daar mijn (korte tijd) vriendinnetje weer bezocht, dit was mijn 2e keer en daarmee was het ijs al gebroken. Netjes aan Marcha 250 betaald (1,5u) en daarna in de woonkamer even wachten. Een siddering ging door mijn lijf toen ik die mooie lange (180cm) brunette in sexy lingerie aan zag komen. Heerlijk gebruind, prachtig figuur, mooie borsten (B) en een verschrikkelijk lief gezichtje, een genot om naar te kijken. Chantal wast zichzelf even, daarna neemt ze mijn "vriendje" onder handen, of beter gezegd in haar handen en maakt ze die ook even schoon, handjes wassen, mond spoelen en we zijn beide lekker schoon en vooral hygiënisch. De kamer is mooi, een spiegel aan het plafond en gezellig ingericht en heeft zelfs een bubbelbad, waar we niet in gaan.
We praten wat, knuffelen wat en speels en zachtjes is ze op weg naar mijn vriendje voor PZC (50,- extra) dit doet ze echt heel goed, ze geniet ervan en heeft er zelfs veel plezier in. Mijn vriendje ook want die wil al klaar komen, dus ze geeft me even wat ruimte om terug op aarde te komen. Mooi voor mij of deze fantastische dame zelfs eens flink te verwennen, ik proef haar lekker zachte poesje, kaal, mooi strak, schoon en heerlijk en ga er voor. Dat heeft ze geweten want maar liefst 3x kon ik haar tot een hoogtepunt brengen en dat voelde en hoorde ik...ze was echt aan het genieten. Pffff beide dus even afkoelen, Chantal komt lekker in mijn armen liggen en knuffelt met me als een vriendinnetje. We praten, knuffelen en strelen en in de spiegel geniet ik nog eens van deze mooie meid, zo lief, zo eerlijk, zo teder, maar ook een stoute kant die haar mannetje wel staat.
Mijn vriendje vindt het erg leuk allemaal en laat zich weer even zien, als een stoere vent staat ie rechtop en Chantal had dit meteen gezien, condoom er om en werk aan de winkel, ik wil niets liever dan Chantal eens lekker neuken, bah wat een rotwoord, eerste missionaris positie.... ik gleed zachtjes haar natte poes binnen en mijn vriendje stond meteen in brand, mijn god wat voelt dat heet en lekker. Even tot 5 tellen...pfffffff zachtjes en diep neukte ik haar, langzaam en vol passie mét tongzoenen, want dat doet ze ook geweldig. Maar even rustig aan, want ik kwam weer bijna klaar. Ineens draaide Chantal zich om en toonde mij haar hele mooie strakke kontje, we gingen "Doggy Style" ! Wat een uitzicht, wat een lichaam en mijn god wat is ze zacht, ze voelt als satijn, echt bizar hoe zacht haar huid is, lekker bruin en de lange bruine haren en die prachtige blauwe ogen maken het af. In doggy style verwen ik haar en mezelf weer, langzaam, iets harder en dan hou ik het niet meer ! Wowww dit is zo lekker en zo fijn, echt genieten !! We liggen nog wat na te genieten, dat is het voordeel als je lekker de tijd neemt, 1,5u en praten weer over de volgende keer, misschien een keer Trio ? Wie weet......
Chantal is lief, teder, geduldig, wil wel een schoon en verzorgd persoon en als de klik er is kun je bijna alles met haar doen, ze houdt van zacht, lief en geeft je de GFE (Girl friend experience) van je leven. Zoals het hier vaak noemen, pas op herhalingsgevaar. Ach ik zie dit niet als gevaar, dit is gewoon genieten en als het kan moet je het goed doen, Chantal is elke euro meer dan waard. Ik heb haar netjes de 50 PZC gegeven en nog eens fooitje, hoeft niet, maar wordt wel gewaardeerd.
Kortom ik ha de 2e keer deze week de ervaring van mijn leven, ik zit nog te genieten. Dankjewel Chantal, je bent een schat en bedankt voor je tijd en geduld, het voorbeeld voor de onervaren DVP (dame van plezier) bezoeker. Droom jij al jaren om dit eens te doen, ga er voor en neem die stap, Chantal helpt je aan een ervaring voor je leven.
Liefs en dikke kus "R"