Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWord erg nieuwsgierig hiernaar, moet er helaas best wel een stuk voor rijden maar..Vandaag lekker genoten. Als vanouds, maar ook weer niet, jij blijft verassend lekker.
Chantal Chantal Chantal jij bent niet alleen de Tantraqueen, maar ook de Edging Queen. Bedankt lekker ding.
@Chanti als jij goed hebt opgelet weet jij misschien wie ik ben
anonieme Jan
Ze heeft mij vandaag lekker gemasseerdIs zij nog werkzaam?
Ben jij van (hint) iets met een 8? Of ?Ze heeft mij vandaag lekker gemasseerd
Ben je toch weer nieuwschierigBen jij van nummer 8? Of ?
Zo vreemd hier van alles te lezen & dan niet zeker zijn wie het is
Mooi hè @GerberBen je toch weer nieuwschierig
Bij deze dan een recensie van een "stamgast" (dus geen 'nieuweling'). Ik heb vorige week mogen genieten van een heerlijke Chantra—VIP massage van Chantal en Lotte. Dit is een erotische massage met 2 dames: eerst 30 minuten opwarm massage met 1 dame (in mijn geval Lotte) dan 15 mintuten een 4-handen massage met twee dames (Lotte en Chantal) en tot slot 30 minuten massage door 1 dame (Chantal). "The best of both worlds" dus: twee intieme 1-op-1 massages en tussendoor even een leuk "feest" met 2 dames.Advertentie ziet er zeer verleidelijk uit en zou haar wel is willen bezoeken , maar zie alleen positieve reacties van nieuwelingen
wacht nog even reacties af van meer ervaren wandelaars.
grt GW22
Heel benieuwd wie je dan bent… zie pb… want zo vaak komt jou beschrijving niet voorKom regelmatig bij Chantal massage.
De dominantz is heerlijk, ze hebben de nodige speeltjes om je helemaal gek te maken.
Vast gebonden en geblinddoekt moet je gewoon alles ondergaan.
Kinky zweepjes die lekker tegen je ballen kletsen, trillingen van genot door je hele lichaam.
Deze massage studio met een Nederlandse eigenaresse is zo op Nederland gericht dat het gewoon onder overijssel valt .ik denk dat niemand daar een probleem mee heeft (zeker niet die er al eens zijn geweest ) voor mij valt dit onder grensverkeerIk snap eigenlijk niet dat dit onder Overijssel staat, deze zaak zit helemaal niet in Enschede, zit gewoon 15/ 20 minuten verder in Duitsland (Ahaus). Hoort deze topic niet gewoon onder Duitsland?
Dat klopt dat heb je goed gezegd, die hoort inderdaad niet onder Duitsland. Heel klein beetje autistische opmerking ook wel lief bedoeld hoor. Maar het valt idd onder grensverkeer en daarmee beter onder Overijssel.Ik snap eigenlijk niet dat dit onder Overijssel staat, deze zaak zit helemaal niet in Enschede, zit gewoon 15/ 20 minuten verder in Duitsland (Ahaus). Hoort deze topic niet gewoon onder Duitsland?