- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-dame-ontvangt-priv-_8292901
- Totale kosten (in euro)
- 100
Onlangs Chantal bezocht in haar prachtige ontvangst locatie. Met enige regelmaat zie ik hier recenties verschijnen van bezoekjes aan dames met opmerkingen als " het is een parel waar we zuinig op moeten zijn" of " ik wil eigenlijk geen recensie plaatsen, want dan heeft ze geen tijd meer voor mij" of opmerkingen van gelijke strekking.
Als ik zoiets lees, dan heb ik al een beeld van de recensent. In mijn hoofd is dat dan een behoorlijke kwijlbal, een jankerd. En toch zou ik mezelf vandaag bijna onder die categorie gaan scharen, want deze opmerkingen zijn op Chantal van toepassing. ;-)
Het was een prettig bezoek, leuke dame waarvan de foto;s bij de advertenties geen recht doen. Zeer verzorgd, passend spraakzaam en meegaand. Gewoon een lekker wijf met goede looks en topinzet.
Alles met condoom, geen uitzondering mogelijk. Groot pluspunt!
Ontvangst op ongeveer 15 min afstand van meppel
Herhalingsgevaar: 100%
Als ik zoiets lees, dan heb ik al een beeld van de recensent. In mijn hoofd is dat dan een behoorlijke kwijlbal, een jankerd. En toch zou ik mezelf vandaag bijna onder die categorie gaan scharen, want deze opmerkingen zijn op Chantal van toepassing. ;-)
Het was een prettig bezoek, leuke dame waarvan de foto;s bij de advertenties geen recht doen. Zeer verzorgd, passend spraakzaam en meegaand. Gewoon een lekker wijf met goede looks en topinzet.
Alles met condoom, geen uitzondering mogelijk. Groot pluspunt!
Ontvangst op ongeveer 15 min afstand van meppel
Herhalingsgevaar: 100%