Iemand die deze dame kent?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEr zijn mannen die jou een verschrikkelijke IWAB (ik weet alles beter) vinden waaronder ik. Ga zelf een naar dames toe en ondervind zelf , geen wonder dat ze jou laten komen in de opgegeven straat en je dan niets meer hoort, dit licht niet aan de vrouwen maar aan jou, de reviews die je schrijft zijn vaak van een en dezelfde vrouw, maar wel met iedereen bemoeien ga een hobby zoeken, postzegels of zo. Je hoort hier niet thuis.@Earring. Kun je hier dan ook een officiële recensie over schrijven? Dan kan daar meer informatie naar voren komen...zoals haar prijzen. Dat is de bedoeling van dit forum.
Wat een rare reactie... heb ik het dan zo mis waar dit forum voor bedoeld is? Je mag schrijven wat je wilt en wat je kwijt wilt onderaan je recensie. Bruikbare informatie zou toch fijn zijn? De dame heeft er geen prijzen bij staan bijvoorbeeld.Er zijn mannen die jou een verschrikkelijke IWAB (ik weet alles beter) vinden waaronder ik. Ga zelf een naar dames toe en ondervind zelf , geen wonder dat ze jou laten komen in de opgegeven straat en je dan niets meer hoort, dit licht niet aan de vrouwen maar aan jou, de reviews die je schrijft zijn vaak van een en dezelfde vrouw, maar wel met iedereen bemoeien ga een hobby zoeken, postzegels of zo. Je hoort hier niet thuis.
Ik wil graag ook een review plaatsen op dit forum.
Ik heb mij net aangemeld op dit forum omdat ik het via via gehoor had.
Was wel bekend met hookers maar nog niet met Girlsreview.
Ik ben best wel een stevige wandelaar en ben bij best veel dames geweest maar aangezien er niet veel bijzonders is wat betreft aanbod in het noorden en oosten van het land moet je aardig zoeken.
Maar naar wat speurwerk en gewoon soms even geduld hebben zijn ze er toch.
In dit geval gaat het om Chantal.
Had haar al een tijdje gezien op Sexjobs.nl maar had beetje mijn twijfels. Eingelijk nergens op belust maar gewoon omdat het aanbod slecht is en dacht dit zal ook wel zo'n een zijn die niet reageert of heel veel noten op zang heeft.
Maar niets is minder waar.
App contact gehad met deze dame en dat ging super. Aardig. Humor Duidelijk en dus snel een afspraak gemaakt.
Afspraken zijn heel duidelijk bij haar en moet er ook niet overheen gaan.
Ga eigenlijk in het begin altijd voor een half uur of af te tasten maar had hier op een of andere manier een goed gevoel bij.
Dus voor een uur gekozen.
Ze ontvangt op een prachtige locatie en toen de deur op ging zag ik een prachtige dame.
Super strak lichaam en een mooie kop.
Ze stelde zich even netjes voor en stelde je ook op je gemak.
Alles klopte en alles was goed .
Kleren uit gedaan ging al lekker aan je zitten.
Ze houd van netjes en hygiënisch.
Dus geschoren op de juiste plekken is een pré bij haar.
Nu ben ik netjes geschoren dus dat zat goed.
Snel naar de slaapkamer die prachtig is en het spel kon beginnen.
In een woord super.
Had spijt dat ik er geen 2 uur van gemaakt had.
Geweldige sex ervaring met haar.
Dit had ik in tijden niet meer meegemaakt.
En daarbij is ze ook gewoon aardig , leuk en lief.
Het is jammer dat cijfers geven op school tot 10 gaan maar Chantal is een 11 plus waard.
Ik kan alleen maar zeggen dat we deze dame heel goed moeten behandelen . Dan hebben we er lang plezier aan.
Ze ziet mij zeker vaker terug. Wat en top dame.
Daar kunnen veel dames een voorbeeld aan nemen.
en je zegt ook nogHad haar al een tijdje gezien op Sexjobs.nl maar had beetje mijn twijfels.
Wat is hier tegenstrijdig aan?en je zegt ook nog
"Ga eigenlijk in het begin altijd voor een half uur of af te tasten maar had hier op een of andere manier een goed gevoel bij.
Dus voor een uur gekozen."
Beetje tegenstrijdig?
Misschien even vroeger plannen ipv op de laatste minuut.Hoe kan je nou een recensie schrijven als de dame/adv. fake is?? Althans, er word wel ge-app't over en weer, maar concreet afspreken zit er niet in. Je krijgt wel een adres, maar de agenda is altijd "vol" Heb ook al eens een lijntje hier van haar voorbij zien komen die ook op fake berust. Kan die helaas niet terug vinden.
misschien moet je zelf eens bellen of appenQua kosten, wat vraagt deze dame?