Wie heeft er ervaring met deze dame? lijkt mij wel een keer een bezoekje waard!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb ongeveer hetzelfde beeldHet was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
Durfde wel, maar kreeg diep in je te veel weerstand van je endel(darmen). Bovendien had ik toen bloed in mijn handen van jou. Dus onverantwoord om dan dieper te gaan.Dit is allemaal van dezelfde:
Heaven
www.debestesexooit.nl
Jaren geleden een keer geweest voor een bdsm nursing sessie, ik wilde me door een verpleegster inwendig laten onderzoeken. Het is een Friezin met een praktijkruimte waar ze niet bij woont. Naast bdsm sessies biedt ze nog veel meer aan, maar daar heb ik geen ervaring mee. Ik heb toen op een massagetafel en in een sling gelegen. Ze liet me toen wel aan mijn trekken komen. Van de sessie heb ik toen wel genoten, al had ze van mij dieper mogen voelen (fisten). Helaas durfde ze dat ondanks aanmoedigen niet.
Omdat ik review heb uitgeschakeld omdat het altijd een mening is, die niet objectief isVoor sm sessies, melkmachines en kinky sex
Wil je graag een BDSM en / of fetish sessie ondergaan?Dan ben je hier aan het juiste adres.Ik ben stevig. 178cm lang. Blond haar, Cup 85DVan nature ben ik erg domina...www.kinky.nl
Al een langere tijd overweeg ik deze dame, maar heb ook twijfels door ontbreken van reviews.. iemand?
Als je goed leest op hookers was dat van iemand van meer dan 8 jaar geleden. Dat was ik dus niet.Niet zo best , op hooked stonden slechte recensies van haar, ook kwam haar man zomaar de kamer inlopen als je bezig was
Bied nooit zelf de sex aan, omdat ik altijd vraag om je do's en don'ts en daar maak ik een sessie van.Het was in 2018 dat ik daar ben geweest, dus 4 jaar geleden. De hygiëne was toen wel goed en voor een normale date zou ik ook wel met haar afspreken. Ik weet nog wel dat ze toen vroeg of ik ook seks met haar wilde, want ik sprak af voor een nursing. Bij dat rollenspel gaat de verpleegster normaal gesproken niet uit de kleren.
Kan me dit niet herinneren, zit al 31 jaar in de business, en nog nooit is iemand eerder weggegaan. Dus niet op waarheid berust.Ik ben 1 keer bij haar geweest, viel echt tegen, de grooste afknapper vond ik dat ze niet lekker rook
Tussen haar benen, toen gelijk gestopt met beffen, me aangekleed en naar huis gegaan
Dan heeft u de verkeerde voor zich, want squirten deed u zeker niet tijdens de date, dit is mijn ervaring met u als het positief was geweest had ik dat ook geschrevenKan me dit niet herinneren, zit al 31 jaar in de business, en nog nooit is iemand eerder weggegaan. Dus niet op waarheid berust.
Voor sommige klanten is het een hobby om dames af te zeiken. En ach, daar sta ik boven. Maar dit is 100% niet waar.
Bij nader inzien weet ik het volgens mij weer. Ik squirten over je heen toen ik in de sling lag. Volgens mij kreeg je behoorlijk veel vocht binnen. Ach ja, sommige mannen vinden dat juist geil. Jij moet gewoon weer onder een kei kruipen (je schrok en zei toen: Wat is dit!!! )
Nee dat was in lemmerWas dat in Emmeloord?