Recensie Chanel, Total Touch, Geleen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limlars

Wandelaar
86
30/08/21
103
17
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://massagetotaltouch.com/dames/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een tijdje weer een keer aan de wandel. In het weekend naar Geleen gegaan, daar heb ik altijd wel goede ervaringen bij Total Touch aan de Rijksweg Noord. Altijd schoon en een prima ontvangst. Zonder afspraak er naar toe, een drankje gekregen en de dames stelde zich voor. Keuze viel op Chanel, leuke dame, glimlachend, klein, lekkere borsten en iets tegen het mollige aan, maar helemaal prima.
Dame is erg op hygiëne gesteld, voor mij altijd een plus. Spreekt geen Nederlands en gebrekkig Engels, maar ik kon mijzelf duidelijk maken. Even douchen en het kon beginnen. Geeft een prima service, aardig, geen geklaag of enige vorm van haast. Voor het geld, echt uitstekende service, waarbij het pmc wel ietsje beter mocht. Op herhaling, ja! Ben met een tevreden gevoel weer verder gegaan.

Nou ik ging voor een body to body massage naar Total touch als ik meer wilde was ik wel naar privé 68 geweest dat viel tegen in het begin afstandelijk ik denk samen douche nee ze was het bed op aan het maken en ik kon gaan liggen na een kleine massage moest ik me omdraaien ik raakte haar borsten aan zegt ze nee niet doen het doet pijn door de menstruatie ik denk wat is dit dan moet je thuis blijven daarna ging ze verder met massage en nee zo erotisch was het niet ik moest alles vragen wil je dit doen en dat doen onder deze handelingen was ze wat rare geluiden aan het maken ik werd er niet opgewonden van ik was er klaar mee ben gegaan e mails gestuurd naar Total touch er wordt niks mee gedaan eerste en laatste keer

Ik wilde laatst naar TT naar mijn vaste dame en die was er niet. Vroeg ik "wie is er nog meer beschikbaar " ?
Zei de gastvrouw dat alleen Chanel vrij was maar die mocht ik van haar niet bezoeken omdat ik Daphne gewend was en ze niet wilde dat ik teleurgesteld naar buiten zou gaan.
Chanel werd in feite afgeraden. Dat zegt genoeg.

Uiteindelijk Daphne bezocht gisteren. Was weer gezellig en goed.

L'altro giorno volevo andare al TT dalla mia signora normale e lei non c'era. Ho chiesto "chi altro è disponibile"?
La padrona di casa ha detto che solo Chanel era libera ma non mi ha permesso di andare a trovarla perché ero abituato a Daphne e non voleva che me ne andassi deluso.
In effetti, Chanel era scoraggiata. Questo dice tutto.

Finalmente ho visitato Daphne ieri. È stato divertente e di nuovo bello.
Non preoccuparti, sei stato fortunato, Chanel è come una tavola di legno, non può fare sesso, non può nemmeno scaldarti con un brodo caldo... la donna più fredda che conosca, per non parlare dell'igiene, una vera zingara di strada... Sei stato fortunato, fidati di me....

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
44.653
Leden
36.130
Nieuwste lid
Maya2024
Terug
Bovenaan Onderaan