- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/schiedam/587562-chanel
- Totale kosten (in euro)
- 150
Vandaag na lang dubben ? maar een me stoute en geile sinterklaas schoenen aangedaan.
Chanel maar een appje gestuurd of ze kon ontvangen.
Nou kreeg goed nieuws terug mevrouw had tijd dus afgesproken voor 1 uur .
Je krijgt keurig een adres toegestuurd via de app ergens in Schiedam.
Nou aangekomen op locatie toen ook netjes huisnummer door gekregen aangebeld en beneden deur werd open gedaan kreeg toen ook verdieping door.
Boven aangekomen werd deur open gedaan door een leuke latina milf want ze is inderdaad dichtbij de 50.
Foto's kloppen totaal niet op het blonde haar na maar voor de rest helemaal niet.
Misschien wel haar eigen foto's van 25 jaar terug.
Want deze dame in kwestie is alles behalve slank is eerder mollig.
Pijpen deed ze wel lekker zonder condoom alleen neemt ze hem niet echt diep in der mondje ze doet het wel lekker met veel spuug en slijm dus lekker sloppie.
Ik had ervoor gekozen ook anaal te doen en dat was redelijk ze kwam in reverse cowgirl zitten op me en rustig aan deed ze me lul der kontje inglijden ze beweegt niet echt op en neer maar maakt meer zitten bewegingen toen maar even verzocht of doggie kon dat kon wel maar dan wel elke keer het stoten in der kontje beetje afhouden.
Geen herhalings gevaar voor mij
En heren foto's kloppen niet !!!!
Chanel maar een appje gestuurd of ze kon ontvangen.
Nou kreeg goed nieuws terug mevrouw had tijd dus afgesproken voor 1 uur .
Je krijgt keurig een adres toegestuurd via de app ergens in Schiedam.
Nou aangekomen op locatie toen ook netjes huisnummer door gekregen aangebeld en beneden deur werd open gedaan kreeg toen ook verdieping door.
Boven aangekomen werd deur open gedaan door een leuke latina milf want ze is inderdaad dichtbij de 50.
Foto's kloppen totaal niet op het blonde haar na maar voor de rest helemaal niet.
Misschien wel haar eigen foto's van 25 jaar terug.
Want deze dame in kwestie is alles behalve slank is eerder mollig.
Pijpen deed ze wel lekker zonder condoom alleen neemt ze hem niet echt diep in der mondje ze doet het wel lekker met veel spuug en slijm dus lekker sloppie.
Ik had ervoor gekozen ook anaal te doen en dat was redelijk ze kwam in reverse cowgirl zitten op me en rustig aan deed ze me lul der kontje inglijden ze beweegt niet echt op en neer maar maakt meer zitten bewegingen toen maar even verzocht of doggie kon dat kon wel maar dan wel elke keer het stoten in der kontje beetje afhouden.
Geen herhalings gevaar voor mij
En heren foto's kloppen niet !!!!