Voormalig lid 1987
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Ja
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.rendez-vousprive.nl/nieuw/ruby
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Afgelopen week weer eens naar made waren paar dames beschikbaar en zo gekozen voor chanel ziet er leuk uit dus waarom niet..
We waren op de kamer en we hebben op opgefrist beetje geklest enz. Kwa pijpen en neuken weinig op aan te merken zoenen hou ik zelf niet van dus geen idee of ze dat doet. maar de dame zelf maakte op mij een warrige indruk ze was er niet helemaal bij.
En ze was paar keer van de kamer gegaan eerst drinken halen kwam ze zonder drinken terug 2e keer even naar de toilet en dan later zegt ze ja ik was geen drinken halen ik wou even roken....niet zo slim om dat te zegge tegen je klant volgens mij.
Dus ik weet niet wat ze allemaal uitspookt maar niet te volgen.
We waren op de kamer en we hebben op opgefrist beetje geklest enz. Kwa pijpen en neuken weinig op aan te merken zoenen hou ik zelf niet van dus geen idee of ze dat doet. maar de dame zelf maakte op mij een warrige indruk ze was er niet helemaal bij.
En ze was paar keer van de kamer gegaan eerst drinken halen kwam ze zonder drinken terug 2e keer even naar de toilet en dan later zegt ze ja ik was geen drinken halen ik wou even roken....niet zo slim om dat te zegge tegen je klant volgens mij.
Dus ik weet niet wat ze allemaal uitspookt maar niet te volgen.