- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op gezicht
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2216231-chanel
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
De locatie was Osdorp. Apartement was ok. Interieur was mooi en schoon. Slaapkamer goed met grote dubbelbed.
Chanel was een verschijning. Ze heeft een lievere uitstraling in het echt. Ze had een orange netten bodystocking aan. Met glitters. Je kan haar mooie lichaam er goed doorheen zien. Ze is slank, tegen petite aan. Cup B en mooie billen. Haar kapsel was in een streep geschoren.
Haar Engels is beperkt. We hebben toch leuke gesprekken gehad.
Afgesproken: tz en pzc. Het werd zonder tong en pmc. (Whatsapp via een booker denk ik) Zoenen deed ze goed. Oraal was geweldig. Ze nam het diep en de ballen kregen aandacht.
Verder was ze meegaan in verschillende standjes.
We hadden nog een kwartiertje over. Ze bood een massage aan. Niet geaccepteerd. Nu beetje spijt.
Ik vind het een goede date. Tevrede gevoel. Komt vooral door de klik.
Chanel was een verschijning. Ze heeft een lievere uitstraling in het echt. Ze had een orange netten bodystocking aan. Met glitters. Je kan haar mooie lichaam er goed doorheen zien. Ze is slank, tegen petite aan. Cup B en mooie billen. Haar kapsel was in een streep geschoren.
Haar Engels is beperkt. We hebben toch leuke gesprekken gehad.
Afgesproken: tz en pzc. Het werd zonder tong en pmc. (Whatsapp via een booker denk ik) Zoenen deed ze goed. Oraal was geweldig. Ze nam het diep en de ballen kregen aandacht.
Verder was ze meegaan in verschillende standjes.
We hadden nog een kwartiertje over. Ze bood een massage aan. Niet geaccepteerd. Nu beetje spijt.
Ik vind het een goede date. Tevrede gevoel. Komt vooral door de klik.
Laatst bewerkt: