- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Overig
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kinrooi/9229939-chakira
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Vandaag mijn eerste ervaring gedaan bij HOP.
Verwachtingen waren zeer hoog na lezen van diverse recensies.
Maar vind tent wat tegenvallen. Of ik ben gewoon luxe van TT in Geleen (NL) gewend.
Is wat afgeleefd. Zowel kamer als rest van huis. Vraag me ook af of bed wel wordt verschoond. Lag een dekentje op bed. maar denk niet dat die bij elke klant wordt vervangen.
3 dames beschikbaar.Gekozen voor Chakira. Zoals zo vaak bij buitenlandse dames. Kennen ze geen Engels.
Dit zou toch echt een pre moeten zijn bij elk huis. Opties TZ en deepthroat pijpen waren denk ik met vakantie.
PZC was ook niet dat je zeg wow. Wat standjes gedaan. En doggy klaargekomen. Volgende keer maar afspraak maken op voorhand met een NL dame.
Zie dat Angel bv wel NL kan.
Verwachtingen waren zeer hoog na lezen van diverse recensies.
Maar vind tent wat tegenvallen. Of ik ben gewoon luxe van TT in Geleen (NL) gewend.
Is wat afgeleefd. Zowel kamer als rest van huis. Vraag me ook af of bed wel wordt verschoond. Lag een dekentje op bed. maar denk niet dat die bij elke klant wordt vervangen.
3 dames beschikbaar.Gekozen voor Chakira. Zoals zo vaak bij buitenlandse dames. Kennen ze geen Engels.
Dit zou toch echt een pre moeten zijn bij elk huis. Opties TZ en deepthroat pijpen waren denk ik met vakantie.
PZC was ook niet dat je zeg wow. Wat standjes gedaan. En doggy klaargekomen. Volgende keer maar afspraak maken op voorhand met een NL dame.
Zie dat Angel bv wel NL kan.