- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Plassex
- Soft SM
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speel-goede-fantasieen-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Celina is ondertussen één van de bekendste kinky girls van het SKW. Ze is Braziliaans, relatief klein, normaal van bouw, C-cup.
Ze heeft een naambordje hangen onderaan op haar raam (Villa Tinto 28) als ze aanwezig is. Ze is wel zo vaak bezet, dat je beter een afspraak kan maken via haar telefoonnummer in haar advertentie op Redlights.
Bij Celina kan je zéér kinky dingen doen: je laten fisten, golden shower, BDSM, spanking, sounding, ... Er is niet veel dat ze niet zou doen.
Voor een uurtje betaal je 200 euro.
Ze heeft véél attributen om op je los te laten. Je kan er gerust naartoe met de meest waanzinnige seksuele fantasieën, bijna alles is mogelijk bij haar.
Onlangs vertelde ze me wel via een bericht dat ze geen normale seks meer doet. Ik denk dat ze hoogstens nog pijpt. Voor de rest is het puur BDSM geworden. (Maar leden, corrigeer me gerust mocht die info niet helemaal kloppen!)
Ze maakt reclame voor zichzelf op meerdere sites:
Ze heeft een naambordje hangen onderaan op haar raam (Villa Tinto 28) als ze aanwezig is. Ze is wel zo vaak bezet, dat je beter een afspraak kan maken via haar telefoonnummer in haar advertentie op Redlights.
Bij Celina kan je zéér kinky dingen doen: je laten fisten, golden shower, BDSM, spanking, sounding, ... Er is niet veel dat ze niet zou doen.
Voor een uurtje betaal je 200 euro.
Ze heeft véél attributen om op je los te laten. Je kan er gerust naartoe met de meest waanzinnige seksuele fantasieën, bijna alles is mogelijk bij haar.
Onlangs vertelde ze me wel via een bericht dat ze geen normale seks meer doet. Ik denk dat ze hoogstens nog pijpt. Voor de rest is het puur BDSM geworden. (Maar leden, corrigeer me gerust mocht die info niet helemaal kloppen!)
Ze maakt reclame voor zichzelf op meerdere sites:
Laatst bewerkt: