• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Celeste, Amsterdam, Ruysdaelkade (Govert Flinckstraat 1 linkerdeur) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MarkInHetPark

Wandelaar
42
18/10/22
63
18
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vanavond had ik zin dus naar de Ruysdaelkade gereden.

Ik check altijd eerst even de ramen in de Govert Flinkstraat. Op nr. 1 zat rechts een heerlijke slanke jonge latina. Toen heb ik een pilletje genomen voor een goede erectie en even een rondje gelopen om hem in te laten werken.

Tijdens het lopen op de Albertkuip straat in de buurt viel mij op dat er enkele pinautomaten gewoon gebruikt kunnen worden om te pinnen na 11pm (heb ik ook gedaan). Alleen die geldmaat pinautomaten zijn na 11pm of zo kennelijk niet meer te gebruiken. Vond ik handig om te weten want ik was altijd in de veronderstelling dat na 11pm pinnen niet meer ging.

Na een goede wandeling teruggegaan en bij de dame rechts naar binnen gegaan. Ze vroeg 50,- voor pijpen en neuken. Ik wilde natuurlijk ook even graag beffen en rimmen. Dat werd dan 100,- euro voor 15 minuten. Dat vind ik echt te duur. Er was verder geen beweging in te krijgen tijdens het onderhandelen en de dame kwam wat zakelijk en afstandelijk over. Mijn onderbuikgevoel vertelde me dat ik hier spijt van ging krijgen. Ik heb dus vriendelijk bedankt. Ik heb dan graag 30 mins anders wordt het wel heel kort.

Toen bij de linkerdeur aangeklopt en daar zat Celeste. Een wat vollere latina van eind 30 schat ik. Ze is vriendelijk en heeft een lekkere latina ass en is goed gevormd. Met haar 100,- voor 30mins afgesproken met beffen en rimmen er bij. Voor de rest pmc en nmc.

Dat pijpen deed ze best lekker. Ze keek mij niet aan maar het voelde goed dus geen probleem. Voordat ze begon ging wel gelijk het condoom er om.

Daarna heb ik doggy en op haar rug haar kont en kutje gelikt wat lekker en geil was.

Maar wat ik wel vervelend vond is dat toen meneer op oorlogssterkte was het condoom te strak zat. Ik heb het nog geprobeerd om haar doggy te nemen en dat ging ook wel, maar het voelde door dat strakke condoom niet echt lekker. Ik ben normaal geschapen, het condoom zat gewoon niet goed.

Daarna gehannes met een ander condoom en ook dat zat niet geweldig. Het komt eigenlijk omdat de dames vaak zelf het condoom er om willen doen. Celeste rolde het condoom niet af maar maakt het condoom breed en legt hem in 1 beweging om mijn pik heen. Voor mij niet de beste ervaring wat dat betreft. Dit begon een beetje naar een afknapper te neigen.

Ik heb haar nog wel doggy en missio geneukt en dat was redelijk. Omdat klaarkomen zo niet ging lukken heb ik haar even op de rand van het bed laten plaats nemen en haar gepaald terwijl ik op mijn knieen naast het bed zat en zij op de rand. Wel een lekker standje want ik kon haar billen vast houden tijdens het rechtop neuken.

Uiteindelijk toch lekker klaargekomen.

Op zich een prima bezoek en een leuke dame, maar dat gehannes met het condoom vind ik minder. Daarbij vind ik het een dure grap geworden. Met thuisontvangst kun je voor 30 mins pzc, beffen en rimmen krijgen. Maar met de dames van vanavond zit pzc er zoiezo niet in en bij de dame rechts krijg je ook nog maar 15 mins voor 100,- indien je wilt beffen en rimmen.
Ik vind de spanning van de ramen leuk, maar voor dit geld zijn de ramen niet echt een financieel voordeel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan