Whoopwhoop
Wandelaar
- 95
- 26/07/22
- 9
Ik heb deze vrouw denk al.50x gebeld afgelopen jaar, maar geen gehoor. Rare is wel dat hij overgaat...
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMwa raar, zal gewoon een extra telefoon zijn puur voor ontvangst afspraken, als ze er geen zin in heeft neemt ze gewoon niet op.Ik heb deze vrouw denk al.50x gebeld afgelopen jaar, maar geen gehoor. Rare is wel dat hij overgaat...
Dan kan haar advertentie wel wegJa maar haar telefoon gaat wel over of spreekt ze alleen af met vaste klanten
Weet dat niet he was maar een suggestieDan kan haar advertentie wel weg
Die heeft ze dan niet meer nodig
Wel jammer dan
Dát is niet zo raar als ze in het weekend niet beschikbaar isOok vandaag helaas geen reactie...
Als ik de berichten een beetje goed begrijp is ze naast het weekend doordeweeks ook niet beschikbaar. Althans niet bereikbaarDát is niet zo raar als ze in het weekend niet beschikbaar is
En ze neemt uiteraard nooit opZe heeft haar advertentie weer omhoog gezet
Ik zou haar ook graag een x willen afspreken.....hoe?Maar hoe wordt je klant bij haar ? Aangezien er een hoop mannen fantaseren over haar
Gelukkig zijn er nog veel meer mooie en mischien wel betere dames beschikbaarVoor zover ik weet is dat onmogelijk.
Waarom ze dan wel haar advertentie blijft verversen, geen idee, sommigen denken dat ze voor vaste klanten wel opneemt, zou kunnen.