Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVolgens Waasmunster 19!Gisteren stond bij leeftijd op girlsreview nog 38.
Vandaag staat er 19.
Drie maal raden welke echt is.
Your hot girlfriend
Hallo mijn liefste, I'm Katty ik ben nieuw in jouw stad, ik ben gekomen om je het grootste plezier te geven dat je je ooit hebt kunnenwww.redlights.be
In Leuven nu..
Ondertussen staat er Drongen in haar advertentie, en de (half)uur prijs komt ook niet overeen met het bericht hierboven.
Komt allemaal niet zo correct over.
Maar zij mag er wel wezen…
Komt allemaal niet zo correct over.
Maar zij mag er wel wezen…
dan was haar verblijf in Leuven toch maar heel kort...katy zit in casa maria te drongen(= de spin-off van emma´s angels)
ook natalia, die ebony zit daar.
ze hebben elk hun eigen gsm-nr.
Ok, een beetje zoals de prijzen in de Colruyt danPrijzen kunnen bepaald worden aan de hand van wat de concurrentie aanrekent in de directe omgeving en ook de huishuur speelt een rol. Of zoals bij EA in Waasmunster. Daar is er een eenheidsprijs.
Enkele kleine variaties in de prijs lijken me bijgevolg volledig normaal.
In welke straat in Drongen bevinden deze panden zich?cathy (de originele van EA, met het retestrakke poesje) werkt nu voor zichzelf en zit in die villa in drongen (waar EA vorig jaar ook nog een tijdje gezeten heeft).
bij EA hebben ze nu een nieuw meisje ook de naam cathy/katy gegeven.
en de originele cathy is een beetje op haar tepels getrapt dat een ander nu onder haar (goede) naam wipt.
Weet iemand wanneer Caty terugkeert ?
Allen daarheen!voor de die hard fans: caty is terug boven water gekomen:
ze zit nu in "das puppenhaus" in erlangen, alwaar zij die "deutsche sprache" (blasen, ficken, spritzen, ...) zal beoefenen