- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze al wat oudere dame zit al heel lang in de Geleen, was na corona een tijd uit beeld maar is nu weer terug. Ik kan me herinneren dat ze op hookers Italiaans werd genoemd, maar volgens mij is ze gewoon een Latina. "Mi amor" is toch echt Spaans. Communicatie was moeizaam, beheersing van NL of Engels niet geweldig. Dame is wel heel vriendeiljk en totaal geen klokkijkster, ik let zelf nooit echt op de tijd, dit voelde in ieder geval aan als een langer half uur dan ik normaal krijg voor 100 euro. Ze vroeg zelfs na afloop of ik nog gemasseerd wilde worden. Daarvoor heb ik bedankt, maar ik weet vrij zeker dat het half uur toen wel voorbij was. Het was dus wel heel prettig dat er helemaal geen haast van haar kant was.
PZC , massage, pussysliden, af en toe wat kusjes (geen tong), pijpen was topkwaliteit, ze wist langzaam de opwinding steeds op een hoger peil te brengen. Geen CIM (meer er langs), maar ik kreeg gelukkig niet te horen dat ik moest waarschuwen als ik klaar ging komen, dat vind ik altijd een domper.
PZC , massage, pussysliden, af en toe wat kusjes (geen tong), pijpen was topkwaliteit, ze wist langzaam de opwinding steeds op een hoger peil te brengen. Geen CIM (meer er langs), maar ik kreeg gelukkig niet te horen dat ik moest waarschuwen als ik klaar ging komen, dat vind ik altijd een domper.