Ik heb Catherina bezocht. In tegenstelling tot wat ik hier lees was het niet moeilijk een afspraak te maken. Ze ontvangt maar een of hooguit twee mannen per dag, dus misschien ligt het daaraan. Haar telefoon staat op stil, zoals een goed DVP betaamd, maar dat gaat de hele dag door. Ook is zij slachtoffer geweest van een whatsapphack, en iemand heeft haar foto's gebruikt voor een vals account. Ik lees dat hier op GR ook terug.
Whatsapp gebruikt ze dus niet meer.
Ik had gewoon de mazzel dat ze net haar adv online zette en ik belde. Dus ik kon komen.
De foto's verraden niet veel, het was dus een gok, maar ik kan je wel vertellen dat het een knappe dame is. Mooie ogen en een mooie mond, Belgisch met een tintje.
Haar borsten zijn verkleind tot een cup F. Ik durf niet te denken wat het daarvoor was, maar ze moet een sterke rug hebben.
Figuurtje is in orde, ze gebruikt de gym.
We hebben eerst een geanimeerd gesprek gehad over van alles, ze is erg open.
Daarna aan de slag, en ze heeft wel skills. Sloppy pijpen, gaggen... en ze kan squirten, dat voelde ik aan haar spieren, maar het is bij ons niet gebeurd. De seks was oké, maar niet de sterren van de hemel. Ze is wel iemand van de persoonlijke aandacht, misschien moet dat groeien. Haar prijsjes zijn in ieder geval vriendelijk, en dat is zij ook.