- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Link naar advertentie
- https://ladybutterfly.nl/masseuses/catalina/
- Totale kosten (in euro)
- 135
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Op de site van Lady Butterfly staat Catalina.
Mooie fotos en de werkelijkheid is bijna net zo.
Spaanstalige dame met grote borsten, die graag een beetje plagerig overkomt.
Bij t voorstellen giegelen en je wat plagerig aanraakt.
Dat maakt dat je al snel voor haar gaat.
Op de kamer is het wel ok en vriendelijk maar het spettert niet. Ze gaat zo liggen dat je er nauwelijks bij kunt helaas.
Haar grote borsten voelen wel heerlijk aan,
Ze wilde "voorzichtig' met haar borsten over me heen, mwaahhh die wilde ik toch echt beter voelen.... , dus haar ff goed tegen me aangedrukt ,
omdraaien en met een mooi uitzicht goed gepijpt.
Met die grote borsten in mn handen kwam ze op me zitten.
Mn pik raakte haar nog maar net of ze begon al te kreunen van "genot"
Uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze eerst wat afstand nam om maar niks over zich heen te krijgen, uiteindelijk mn vruchtensap over haar heen gespoten.
Daarmee was het gewoon ok, om het geweldig te hebben is er toch meer interactie nodig.
Die dames zijn er wel bij LB , maar dat moet je maar net treffen. ( Blijkbaar kom ik telkens op t verkeerde moment.( Alles heeft zn voor en tegens , maar ik vindt de spanning wel leuk om af te wachten wie er komen voorstellen.
Mooie fotos en de werkelijkheid is bijna net zo.
Spaanstalige dame met grote borsten, die graag een beetje plagerig overkomt.
Bij t voorstellen giegelen en je wat plagerig aanraakt.
Dat maakt dat je al snel voor haar gaat.
Op de kamer is het wel ok en vriendelijk maar het spettert niet. Ze gaat zo liggen dat je er nauwelijks bij kunt helaas.
Haar grote borsten voelen wel heerlijk aan,
Ze wilde "voorzichtig' met haar borsten over me heen, mwaahhh die wilde ik toch echt beter voelen.... , dus haar ff goed tegen me aangedrukt ,
omdraaien en met een mooi uitzicht goed gepijpt.
Met die grote borsten in mn handen kwam ze op me zitten.
Mn pik raakte haar nog maar net of ze begon al te kreunen van "genot"
Uiteindelijk met de hand afgemaakt, waarbij ze eerst wat afstand nam om maar niks over zich heen te krijgen, uiteindelijk mn vruchtensap over haar heen gespoten.
Daarmee was het gewoon ok, om het geweldig te hebben is er toch meer interactie nodig.
Die dames zijn er wel bij LB , maar dat moet je maar net treffen. ( Blijkbaar kom ik telkens op t verkeerde moment.( Alles heeft zn voor en tegens , maar ik vindt de spanning wel leuk om af te wachten wie er komen voorstellen.