OmgevingRDM
Newbie
- Gesproken taal
- Engels
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/den-haag/8939744-catalina#overview
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Na meerdere malen haar profiel te bezoeken, besloot ik onlangs een afspraak te maken met haar. Het maken van de afspraak ging vrij vlot: we kwamen snel tot een tijd waarop ik kon langskomen. Helaas - toen ik al onderweg was - ging ze opeens moeilijk doen. Ze wilde mijn locatie ontvangen, ze wilde videobellen. Dit vond ik enorm vreemd en viel mij uiteraard tegen. Ik had graag eerder geweten dat zij deze handelswijze hanteerde, want dan had ik nooit een afspraak gemaakt.
Uiteindelijk heb ik een aantal keer geprobeerd om alsnog tot een afspraak te komen, maar dit is helaas niet gelukt. Mijn advies is dan ook: niet eens bellen/appen naar deze dame. Ook al ben je nog zo geil: het is het niet waard om haar te voorzien van allerlei materiaal waarmee je gechanteerd zou kunnen worden.
Hebben andere mensen ook deze ervaring? Of juist een ervaring die totaal anders is dan die van mij?
Uiteindelijk heb ik een aantal keer geprobeerd om alsnog tot een afspraak te komen, maar dit is helaas niet gelukt. Mijn advies is dan ook: niet eens bellen/appen naar deze dame. Ook al ben je nog zo geil: het is het niet waard om haar te voorzien van allerlei materiaal waarmee je gechanteerd zou kunnen worden.
Hebben andere mensen ook deze ervaring? Of juist een ervaring die totaal anders is dan die van mij?