Recensie Catalina, Brugge 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MasterofVape

Wandelaar
39
09/06/24
15
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Beste forum leden

Dit toppertje genaamt Catalina kan ik niet zomaar laten passeren zonder een review van te maken. Amai ! Wat een top vrouwtje

Ik heb er gisterennacht mee afgesproken prive te brugge. Enige vervelende was wel dat toen ik passeerde met de auto om parking te zoeken er al iemand buiten stond te wachten en toen ik buitenkwam na mijn bezoek er ook iemand stond te wachten buiten ...

Verder was het een zeer aangenaam bezoek bij deze knappe vrouw

Bij binnenkomst, direct op mijn gemak gesteld, ze vroeg me vriendelijk om me uit te kleden en plaats te nemen op het bed. Pijpen kan ze goed, maar doet het niet heel erg lang aan 1 stuk, wat wel jammer is.

Ze leek er precies wel heet van te worden, dus nam ze al snel initiatief en kwam ze lekker boven op me zitten, waar je haar ook lekker dichtbij jou kan nemen en echt kan knuffelen terwijl ze je berijd, fantastisch

Ze voelde heel goed aan wanneer je van standje wou wisselen, dit deed ze dan ook zonder problemen, tussendoor treuzelen om de tijd te rekken deed ze ook niet echt

Na ongeveer een kwartiertje was de klus geklaard, en hebben we nog samen wat op het bed gelegen. Het grote nadeel bij deze dame is dat ze echt bijna geen engels begrijpt of spreekt, zelf basis engels is al moeilijk ? Dus was te communiceren via de vertaler van google ..

Verder wel een top bezoek gehad, dat zeker blijft hangen. Voor herhaling vatbaar !
 
Terug
Bovenaan Onderaan