- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Ik heb afgelopen weekend Catalina ontmoet in Knokke. Haar profiel is het volgende https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/a-lady-with-class.html
Om alles overzichtelijk te houden, maar ik graag twee opsommingen: positief en negatief.
Positief:
- Het is effectief de dame van op de foto's
- vlotte babbel op voorhand via whatsapp
- Een hele vlotte en intellligente dame. Heeft veel plezier in de afspraak en kijkt niet op de klok.
- Ze heeft ook haar plezier in seks. Geen puur bandwerk waar je wat mag pompen en dan zo snel mogelijk naar huis. Voor en na de daad was er een vlotte babbel
- Ze ontvangt in privé-appartementen en nooit in bepaalde te mijden hotels in de buurt van de Kinepolis in Brugge
- Ze is 100% natuurlijk, borsten zijn vol en echt. Geen siliconen te bespeuren.
- Aangegeven leeftijd klopt
Nadelen:
- Net als bij 80% van alle dames is ze IRL een tikkeltje zwaarder dan op de foto's. Mij stoorde het niet want ze is nog altijd erg aantrekkelijk, maar ze is zeker niet (meer) volledig afgetraind. Het gewicht dat ze aangeeft, lijkt me te kloppen (60kg voor 1m64) maar de foto's zijn van even teurg
- Ze doet alles met condoom. Dit is voor mij ook geen enkel probleem, maar ik snap dat sommigen graag PZC hebben. Dit doet ze niet, of deed ze toch niet bij mij.
- Ze komt en gaat een beetje. Ik geloof dat ze vanaf volgende week weer weg is, maar ze keert nog terug naar België.
Al bij al een goeie date voor mij. Mij ziet ze zeker terug.
Om alles overzichtelijk te houden, maar ik graag twee opsommingen: positief en negatief.
Positief:
- Het is effectief de dame van op de foto's
- vlotte babbel op voorhand via whatsapp
- Een hele vlotte en intellligente dame. Heeft veel plezier in de afspraak en kijkt niet op de klok.
- Ze heeft ook haar plezier in seks. Geen puur bandwerk waar je wat mag pompen en dan zo snel mogelijk naar huis. Voor en na de daad was er een vlotte babbel
- Ze ontvangt in privé-appartementen en nooit in bepaalde te mijden hotels in de buurt van de Kinepolis in Brugge
- Ze is 100% natuurlijk, borsten zijn vol en echt. Geen siliconen te bespeuren.
- Aangegeven leeftijd klopt
Nadelen:
- Net als bij 80% van alle dames is ze IRL een tikkeltje zwaarder dan op de foto's. Mij stoorde het niet want ze is nog altijd erg aantrekkelijk, maar ze is zeker niet (meer) volledig afgetraind. Het gewicht dat ze aangeeft, lijkt me te kloppen (60kg voor 1m64) maar de foto's zijn van even teurg
- Ze doet alles met condoom. Dit is voor mij ook geen enkel probleem, maar ik snap dat sommigen graag PZC hebben. Dit doet ze niet, of deed ze toch niet bij mij.
- Ze komt en gaat een beetje. Ik geloof dat ze vanaf volgende week weer weg is, maar ze keert nog terug naar België.
Al bij al een goeie date voor mij. Mij ziet ze zeker terug.