Didyouseeme
Vaste klant
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 18
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/8675612-catalina
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Om jullie een hoop ellende te besparen, toch maar even een review van haar van een jaar geleden. Ik had haar gebeld en alles was eigenlijk mogelijk bij haar douchen pijpen zonder het kon allemaal over de telefoon. Dus toen was ik onderweg naar Amsterdam met een goed gevoel eenmaal aangekomen gebeld en kreeg het huisnummer door er werd door haar open gedaan zover nog niks aan de hand eenmaal betaald en uitgekleed gaat mevrouw over op automatische piloot en zijn alle gemaakte afspraken niet meer mogelijk pakt meteen een condoom erbij doet hem er omheen en begint eraan te zuigen, omdat ik aardig geil was kwam hij toch omhoog voorgesteld om te neuken, mevrouw wilt alleen in doggystyle positie en verder niks kont voelt zo hard aan als bakstenen ik kwam daardoor niet klaar en was pas 15 minuten binnen maar voor half uur betaald dus maar geprobeerd een praatje met haar te maken om nog wat tijd te rekken, mevrouw kon in 1 keer geen engels meer er kwam nog alleen i dont understand uit wat een clown. Ben hier dan ook snel weggegaan en blijf alsjeblieft uit haar buurt dat bespaard je een hoop geld.
Mevrouw veranderd ook vaak van naam en maakt extra advertentie's aan onder een andere namen zoals deze:
Maar die gigantische tattoo boven haar reet is moeilijk te verbergen.
Mevrouw veranderd ook vaak van naam en maakt extra advertentie's aan onder een andere namen zoals deze:
Prive ontvangst met geile vrouwen in Amsterdam | Kinky.nl
Zoek jij mooie sexy vrouwen of juist amateur milf's die aan prive ontvangst doen in Amsterdam? Bekijk hier het grootste aanbod van dames die sex willen met jou!
www.kinky.nl
Maar die gigantische tattoo boven haar reet is moeilijk te verbergen.